@sparkle, wenser,esk ydnew

Hoi Wendy,

Fijn om weer wat van je te horen meid! Ben blij dat het weer iets beter gaat en Finn wat rustiger is.
Lijkt me idd ook heel eng van het tongriempje, maar het schijnt heel snel te genezen, hopelijk heeft hij er wat baat bij!
Heel veel sterkte iig en blijven praten met je man zou ik zeggen (ze zijn het zo weer vergeten wat je ook al weer bedoelde :p).
Denk aan je!

liefs,
Sparkle

Wendy: ook ik ben blij wat positieve berichten te lezen. Fijn dat Finn opknapt en heel spannend dat je toch het tongriempje gaat knippen. Hopelijk brengt dat nog meer rust. Inderdaad geneest het vaak snel en zijn ze ook snel weer 'vergeten' dat er iets aan de hand is.

Inderdaad blijf praten, niemand heeft er wat aan als je weer terugvalt. Sterkte nogmaals.
Wenser

Hey meiden,

Hoe is het met jullie allemaal? Lekker van het winterweer aan het genieten...Hier is het juist heerlijk weer, lijkt wel lente, en alle sneeuw is weg! Lekker even met Aaron buiten gespeeld vanochtend...die zonnestraaltjes zijn altijd zo heerlijk! Maar we zullen nog wel even terug naar de winter moeten voordat het echt voorjaar gaat worden :)

Hier alles goed verder! Maandag alweer 26 weken, en ik groei goed. Heb ondertussen ook al aardig de kriebels met schoonmaken en het kamertje klaar maken/dingen willen wassen. Maar voor wassen is het nog een beetje vroeg en mn man heeft nog even geen tijd om te gaan klussen (badkamer moet opgeknapt worden en nieuwe kamertje geschuurd en geverfd). Ben hard bezig ideeen proberen aan op te doen...
Vind het wel moeilijk om hem straks al over te gaan leggen, hij ligt nu heerlijk dicht bij en hij is nog maar zo klein! Maar het is het beste ons allemaal denk ik. Kan hij vast wennen en kunnen wij rustig met de baby in de weer zijn snachts ;-)

groetjes!
sparkle

Oh heerlijk, hier is t alleen maar kkkkkoud, maar op zich ook wel weer leuk hoor. Er wordt zelfs gesproken over een elfstedentocht, dat zou toch mooi zijn.

Fijn dat alles goed gaat en jullie al lekker bezig gaan met t kamertje. Femke lag met 4 maanden al op haar eigen kamerte, ging prima, ze sliep vanaf toen pas door ook. Er komt misschien nog een periode dat Aaron ook meer wakker is s nachts, en dan is t ook wel fijn als ie wat verder weg ligt misschien.

gr.
Wenser

Hier effe weer een teken van leven van mij, het gaat eignelijk heel erg goed, geniet van mn twee kindjes, gelukkig en mn man helpt steeds beter en begrijpt het gelukkig ook steeds beter, mag zeggen dat ik in een stijgende lijn zit.

AL met al gelukkig en blij met mn gezinnetje.

Finn slaapt al sinds geboorte op zn eigen kamertje, en met hem gaat het gelukkig ook steeds beter alhoewel we donderdag weer naar ka gaan hij wil zn fles niet meer, dus wel effe weer zorgen om hem, ben benieuwd wat het nu weer is, want dit is nu zon 2 weken aan de gang, dat hij veel moppert onrustig is en huilt tijdens fles.

ik houd jullie op de hoogte wel pas na weekend, vandaag gaat laptop naar mn broer die gaat hem maken.

Gr WEndy

Fijn om te horen dat het steeds beter gaat, Wendy? Krijg je nu nog practische hulp? Of moet je het zelf een beetje uitzoeken? Fijn dat je man ook goed probeert in te voelen....Sterkte iig met de flesproblemen..! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing...

En...Aaron slaapt al sinds 3 mnd op zn eigen kamertje :) Maar hij moet straks naar beneden gaan verhuizen, ivm de nieuwe baby...best een eindje weg.
Over het algemeen slaapt hij als een roos...hopelijk straks ook in zn nieuwe kamertje, want hij is altijd erg overstuur als hij ergens anders moet slapen...
Vind het wel spannend, maar het duurt nog eventjes..!

Hoeveel pech ongeluk kun je hebben, afgelopen donderdag moest ik met Finn naar ka, dacht ga met de auto Amber naar school brengen anders haal ik het niet, doe ik anders nooit, ga altijd lopend, maar nu dus met de auto.
zo gezegd zo gedfaan, in de klas gebracht, loop naar buiten Finn in maxicosi aan linkerarm, en zeg nog smorgens tegen Amber uitkijken voor dat stuk glad ijs op speelplein en ik loop terug naar auto glij ik net op dat stuk uit, op mn billen dacht ik, ik sta op zet af op mn rechterarm en voel dat het niet goed zit, opgestaan in auto gestapt en toch autogereden naar zknh ruim kwartier rijden, eerst nog naar ka geweest en toen mochten we daar toch naar eh, vanuit ons eigenlijk naar ader zkh, maar mocht nu daar naar eerste hulp. na anderhalf uur en een foto, bleek dat er een scheurtje in mn rechterelleboog zit, met als gevolg dat ik vanaf mn hand tot zowat schouder in gips zit, normaal doen ze drukverband, maar arts vertrouwde het niet omdat we een kleine hebben dat ik geen rust nam voor mn arm, vanaar gips.
en nu kan ik niet eens voor mn zoontje zorgen, geen eten geven, niet aankleden niets, erg frustrerend, mn man is deze week vrij speciale regeling vanuit het werk, as vrijdag moet ik weer terug naar zkn. pfffff ben ik mooi klaar mee.

effe klagen lucht op. zelfs dit sstuk typen met 1 hand is echt aaaaaaahhhhhh............

gr wendy gefrustreerd!

Terug
Bovenaan