@sparkle, wenser,esk ydnew

Sterkte Wendy, het houdt ook niet op. Is er al meer bekend over je moeder? En wel heel fijn dat ze Finn nu goed gaan onderzoeken, hoeplijk gaat dat helpen meis. Goe dat je er zelf weer positiever in staat. Hopelijk kun je het vasthouden, ondanks het slechte nieuws.

Ook ik ben erg nieuwsgierig naar je nieuwtje.
Even afwachten maar... en wachten heb ik wel geleerd intussen haha.

Wenser

FF rust nu, zometeen weer naar Finn, jaja hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar dadelijk eerst Amber ophalen van school en dan weer naar mn lief mannetje.
Hij ligt er nu een week in, hij heeft nu het rotvirus erbij gekregen, dus alles staat nu even stil waar we voor kwamen, hij moet daar eerst helemaal van beter zijn voordat we verder kunnen. Afgelopen dinsdag met ka gesproken en volgens haar en daar denken we ook zo over, is hij helemaal klaar met de fles, hij heeft dat helemaal gehad, dus als hij is opgeknapt van rotavirus gaan we toch beginnen met fruit/groentenhap en pap savonds en de late fles gaat eraf. Allemaal dingen die eerst niet mopchten van prelogopedie en bureau en nu mag het wel ineen keer. Wat zijn we blij, we hopen dat het dat is. Maar hij mag pas mee naar huis als ze zien dat het goed gaat hij neit meer gefrustreerd is en onrustig is tijdens eetmomenten. We moeten nu nog zeker op 1 week rekenen. Kan altijd langer worden, korter denk ik neit. Dus al met al nog niet echt goed nieuws te melden.

Met mijn moeder gaat het weer wat beter die is weer thuis, meot wel rekenen op herstelperiode van min 2 mnd. Ze moet plat liggen en heeft nu ook zon zieknhuisbed binnen staan. Dus daar gaat het wel weer wat beter mee.

Voor de rest gaat het met mij ook goed. Wel lastig om elke keer je kindje achter te moeten laten, maar het is voor een goed doel denk ik dan maar.

Heeft iem van jullie de gelukkige huisvrouw gisteren gezien? i;k wilde hem wel kijken was wel bang voor wat ik zou zien, heb het eerste half uur gezien en toen werd het erg realistisch voor mij, dingen over waar ik over heb gedacht zag ik bij haar en dat kon ik niet aan, heb hem toen afgezet. Denk nu echt van hoe heb ik zo kunnen denken. Ben blij dat ik dat nu kan zeggen. Dus de film was voor mij te pijnlijk, misschien over ene tijd.

Hoe is het met jullie allemaal????

Klinkt allemaal nog steeds heftig, Wendy!
Lijkt me idd moeilijk om je ventje steeds achter te moeten laten. En ook lastig dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt wat het is! Hebben ze een idee?

Wel mooi dat er iemand is die rustig en logisch advies geeft qua eten, hopelijk gaat dat helpen!
Kortom, drukte alom voor jou dus! Hopelijk mag ie nu vlug naar huis, zodat je weer lekker in je normale routine kan komen!

Fijn dat het met je moeder wel beter gaat nu, wat was er nu precies gebeurd?

Verder hier alles zn gangetje...nouja, mannetje is druk met vergadering hier cursus daar....dus zit veel alleen thuis, wat ik niet gewend ben! maar daar ben ik wel erg in verwend hoor, om mn man altijd lekker thuis te hebben met lunch, koffie etc.
Afgelopen maandag hadden we overstroming beneden....:s (waar we aan het renoveren zijn)...vloerbedekking, muur alles nat! Stinkt daar nu lekker, maar het begint een beetje op te drogen....
zit alleen met alle rommel in de huiskamer nu, die van beneden komt.

Nog steeds niet besloten wanneer we Aaron over gaan doen, maar ws wordt het toch na de baby. Ik heb er geen goed gevoel bij om hem nu over te leggen, en er moet nog heel wat gebeuren....! En nog maar 10 wk, te gaan!

Verder kennissen/vrienden van ons vandaag een babytje gekregen, en ja hoor: onze meisjes naam gepikt....!! grr.....misschien gaan we nog steeds wel voor deze naam, zo heel 'close' zijn we niet...maar ik baal er de hele dag al n beetje van!

O, ennuh, mogen we het nieuwtje nog niet weten, Wendy?? *ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :p*

Die vervelende mensen hier op het forum zitten allemaal te spammen ....zijn wij straks weer van blz 1 af ;-)

liefs!
Sparkle

Dag dames,
Tijdje niet zo aanwezig geweest. Het is druk met twee van die kleine mannen. Wendy, hopelijk gaat het nu snel beter met Finn en gaat hij nu goed eten. Virus is inderdaad erg rot, hopelijk hersteld hij snel.
Wenser, balen dat je er zo mee zit dat het nog niet wil lukken. Maar de hoop niet verliezen hoor, het is de vorige keer ook gelukt en je lijf weet nu wat het moet doen.
Sparkle, al weer bijna bevallen! Wat gaat dat snel! Succes met de verbouwingsperikelen.
Hier gaat alles goed hoor. Joris is nu bijna 6 maanden en doet het goed. Een heel vrolijk rustig ventje. Hij kan al rollen naar z'n buik. Ben erg trots op hem.
Oh, een kind roept!
Tot gauw!
Groetjes, Esk

Hoi,

Wendy: jeetje Finnn zo lang in het ziekenhuis. Ik hoop dat het idee over eht eten helpt. En dat het virus snel weg is. Dan kunnen jullie idd weer een ritme op gaan bouwen. Heb je deze tijd wel gebruikt om een beetje bij te komen?
En met je moeder klinkt ook heftig hoor, een ziekenhuisbed in de kamer en 2 maanden rust. Maar gelukkig dat het beter gaat.
Sparkle: jeetje nog 10 weken, wat gaat dat hard. Balen van die overstroming, samen met je hormonen zal dat geen leuke constatering zijn geweest. Was er een afvoer verstopt? Jammer dat je nu nog de laatste 10 weken zoveel moet doen en dat terwijl je mannetje ook nog eens veel weg is. Van die naam: ik snap dat je baalt, maar zou de naam er niet voor laten schieten hoor. In t begin voelt het misshcien een beetje raar, maar later merk je niet eens meer dat het dezelfde naam is. lk heb ook een Femke in mijn oude studievriendengroep en ik associeer mijn dochter en haar helemaal niet met elkaar. Dus als ik bij haar ben en haar naam uitspreek, lijkt het net een hele andere naam, als je begrijpt wat ik bedoel.

Esk: goed weer wat van je te lezen, Joris al weer 6 maanden bijna! En Thomas al bijna 2 toch? De eerste 6 maanden vond ik het meest hectisch, is dat ook jou ervaring? Wel fijn dat alles zo goed gaat.

Hier weer 2 dagen voor mijn NOD, ronde 10. Hoewel ik voor mijn ei een goed gevoel had over deze ronde ga ik nu weer twijfelen. Voel weer vanalles. Wat je zegt is waar: mijn lichaam heeft het kunstje al eens geflikt.

groetjes allemaal
wenser

Ha meiden,

Ik ga naar ronde 11 en ben erg teleurgesteld. Op het ‘zwanger worden forum’ heb ik aangegeven dat ik even ga stoppen met Forummen.
Ik lees hier af en toe nog wel eens, we zijn al zo lang met elkaar in gesprek en het is maar af en toe dat hier wat nieuws staat. Maar ik ga niet meer dagelijks lezen over het wel en wee van iedereen die zwanger wil worden. Hopelijk geeft me dat wat meer rust.

Gr.
Wenser

Wat balen dat het niet zo wil vlotten. Ik hoop dat niet forummen je snel wat meer rust geeft. Wel leuk dat je hier af en toe wilt meeschrijven. Het is inderdaad niet het meest actieve onderwerp ;-) , maar wel eentje waar af en toe nog gezellig wat geschreven wordt. Ik check het ook niet dagelijks hoor.
Sterkte!

Hey meiden,

Wenser: meid sterkte! Kan goed begrijpen dat je ff t forum n beetje meer los wil laten....Hoop zo dat je snel zwanger mag worden!

Esk: Jouw kleintjes worden ook al weer 'groot'! Gaat Joris al een beetje zitten. En merk je idd dat je al wat meer een ritme hebt met slapen ed?

Wendy: Hoe gaat het nu?

liefs,
Sparkle

Terug
Bovenaan