Klinkt allemaal nog steeds heftig, Wendy!
Lijkt me idd moeilijk om je ventje steeds achter te moeten laten. En ook lastig dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt wat het is! Hebben ze een idee?
Wel mooi dat er iemand is die rustig en logisch advies geeft qua eten, hopelijk gaat dat helpen!
Kortom, drukte alom voor jou dus! Hopelijk mag ie nu vlug naar huis, zodat je weer lekker in je normale routine kan komen!
Fijn dat het met je moeder wel beter gaat nu, wat was er nu precies gebeurd?
Verder hier alles zn gangetje...nouja, mannetje is druk met vergadering hier cursus daar....dus zit veel alleen thuis, wat ik niet gewend ben! maar daar ben ik wel erg in verwend hoor, om mn man altijd lekker thuis te hebben met lunch, koffie etc.
Afgelopen maandag hadden we overstroming beneden....:s (waar we aan het renoveren zijn)...vloerbedekking, muur alles nat! Stinkt daar nu lekker, maar het begint een beetje op te drogen....
zit alleen met alle rommel in de huiskamer nu, die van beneden komt.
Nog steeds niet besloten wanneer we Aaron over gaan doen, maar ws wordt het toch na de baby. Ik heb er geen goed gevoel bij om hem nu over te leggen, en er moet nog heel wat gebeuren....! En nog maar 10 wk, te gaan!
Verder kennissen/vrienden van ons vandaag een babytje gekregen, en ja hoor: onze meisjes naam gepikt....!! grr.....misschien gaan we nog steeds wel voor deze naam, zo heel 'close' zijn we niet...maar ik baal er de hele dag al n beetje van!
O, ennuh, mogen we het nieuwtje nog niet weten, Wendy?? *ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
*
Die vervelende mensen hier op het forum zitten allemaal te spammen ....zijn wij straks weer van blz 1 af ;-)
liefs!
Sparkle