@sparkle

Hoi,

ik was heel erg benieuwd hoe het met je is. Je schiet al aardig op denk ik? Hoe gaat t met de klachten en met t kamertje enzo.

Ben benieuwd....

Hier gaat alles goed. Mijn dochtertje is precies vandaag 5 maandjes. Daarnet zijn we de sneeuw in geweest, dik ingepakt. Zo leuk....
Het gaat hard hoor, t is al echt een mensje met een eigen willetje (cliche: geniet dus maar van die eerste tijd, want t is zo voorbij).

groetjes
Wenser

Haay,

Weer ff geleden dat ik hier gekeken heb! Wat leuk weer van je te horen, dacht pas nog aan je!
Hier alles goed...begin nu n beetje af te tellen. Ben nu ruim 36 weken! Wow, wat klinkt dat raar zeg, zover alweer! T gaat me erg hard. Maar sinds laatste week begin ik n beetje klachten te krijgen...Mn buikje begint nu echt zwaar te worden. Maar over het algemeen mag ik echt niet klagen hoor! Want ik slaap nog prima, ben soms wat stijf...

Hier nu sinds een paar dagen echt sneeuw! Zeker al 30 cm gehad! Al drie dagen geen school, dus geen werk. Vind het eigenlijk wel lekker hoor! Kan ik lekker wat dingetjes doen nog...koelkast schoonmaken staat op t program vandaag ;-)

Ja het kamertje is nu helemaal klaar! Eindelijk.. heerlijk gevoel, en steeds even spieken.
Verder mn koffertje voor t ziekenhuis ingepakt gisteren...stop er steeds nog van alles bij..

Tsjoh, jouw meisje alweer 5 mnd. joh...! Zo leuk he, verlang er nu ook al naar om volgend jaar lekker met mn frupsie in de sneeuw te spelen :)

We hebben afgelopen week een rondleiding in het ziekenhuis gehad om alles te bekijken en de "prenatal class" dan lijkt alles ineens wel heel dichtbij te komen hoor! Zo'n raar idee dat het volgende week al geboren mag worden.

Goed, het beste, geniet van je kleintje en ik laat het snel weten als er wat is! :-D

liefs,
Sparkle

zo jij werkt dus gewoon nog??? Wat zwaar met 36 weken. Inderdaad is het snel gegaan zeg. Apart he, die tijd dat je zit te wachten/hopen op een zwangerschap, lijken de maanden wel stroop en als je eenmaal zwanger bent, dan gaan de maanden 2 x zo hard.

Ik wens je heel veel sterkte en succes toe voor de komende tijd. Ik kan je wel overladen met adviezen en mijn ervaringen, maar elke bevalling en kraamtijd is anders. Ik hoop dat alles goed gaat en moedertje natuur haar gang kan gaan. En daarna hoop ik natuurlijk wel wat te horen (ook al is het een paar weken later ;-).

Hier alles goed, de kleine meid is wel al een paar dagen ziek, diarree, verhoging etc. Ik ben dus ook al drie dagen thuis om borstvoeding te kunnen geven, zodat ze niet uitdroogt. De fles (gekolfd) wil ze niet echt.

Dat komt voor jou ook nog wel, maar nu eerst: de bevalling en kraamtijd. Geniet er ook van (zelfs van de bevalling!) want het is zo mooi.
xxx
wenser

Hoi Sparkle en Wenser,

Wat leuk om nog even te lezen hoe het met jullie gaat. Veel sterkte tijdens de komende bevalling! Al die dingen die ik in m'n tas had zitten voor m'n bevalling, die heb ik helemaal niet gebruikt... heb je er een wat korter shirt inzitten dat je tijdens de bevalling zelf aan kan doen? Eentje die vies mag worden (kind + bloed)? Ik had namelijk wel een nachthemd bij me, maar dat was veel te lang. UIteindelijk een t-shirt gebruikt en later alles eruit gewassen, dat ging goed.

En Wenser nog steeds borstvoeding? Petje af hoor, ik ben na 6 weken gestopt. Is ze alweer een beetje beter?

Hier gaat alles ook goed. Woensdag is Thomas alweer 6 maanden! Gaat echt superhard. Het is een vrolijk manneke en hartstikke makkelijk.

Groetjes, Esk

Hi Esk,

leuk ook weer van jou te horen. Zo blijven we nog n beetje op de hoogte van elkaar :)

Hier heb je zo'n elegant ziekenhuis hemd/shirt aan tijdens de bevalling...Misschien niet het meest fijne, maar hoef k iig geen zorgen te maken over vlekken oid. Denk idd dat ik ook niet alles zal gebruiken wat in mn tasje zit...maargoed, t geeft een gerust gevoel om alles n beetje klaar te hebben staan...

Brr. het is hier bar winterweer...gelukkig hoeven we nog niet de weg over naar het ziekenhuis...! ;-)

Mooi om te horen dat het zo goed gaat met jullie kereltje ook...Geniet er lekker van.

K kan me nog niet echt voorstellen dat ik over max. 30 dagen hier ook met n kleintje zit! Hoe dichterbij het komt hoe meer mn hoofd er vol mee zit...zit soms gewoon te dagdromen! hihi..

groetjes!
Sparkle

@Sparkle: Weer een paar weekjes later, wie weet is t nu al gebeurd. Spannend hoor! Ik ben bevallen in ene hemdje, maar t was 34 graden, dus erg heet. Das nog eens wat anders he? Ik hoop dat je een beetje makkelijk overde weg komt idd.
Ik had ook vele kleren in mijn ziekenhuistas die ik niet gebruikt heb. Mocht gelukkig na 1 nachtje al weg. Maar je weet nooit en beter mee verlegen dan om verlegen toch? Heerlijk toch, dagdroompjes (nu heb je er nog tijd voor hahaha)

@ Esk: leuk wat van je te lezen, wat gaat dat hard he, een half jaar al weer. Nog een weekje, dan is dat hier ook zo ver! Ik geef idd. nog borstvoeding en het gaat goed. Sinds een weekje ongeveer ook bezig met de eerst hapjes en rijstebloem door de BV. Ga langzaam ook bijvoeden met opvolgmelk want ik red t niet meer, mijn voorraad is bijna op en ze drinkt meer dan ik kolf. Maar in de familie zit melkallergie, dus we moeten hypoallergeen. Ik wilde daarom ook zo lang mogelijk BV.

groetjes
Wenser

Vandaag mn bevallingsdatum, maar zit nog te wachten hoor!
Heb eigenlijk ook het idee dat het nog wel eventjes gaat duren...voel nog niet veel bijzonders! Morgen weer naar de gyn. dus misschien kan ze me meer vertellen...
Het is vandaag ook mn verjaardag, dus had het wel leuk gevonden als ie vandaag kwam, maar t lijkt er niet op dat ik dat nog ga redden...haha.
De laatste week wordt het wel n beetje zwaar en ben ik echt aan het wachten, maar ik mag echt niet klagen want veel klachten heb ik niet, en slapen gaat nog best redelijk!

Nog de beste wensen voor jullie voor t nieuwe jaar natuurlijk!
Toch heerlijk dat we nu allemaal zo'n wonder hebben (ik moet nog even wachten, als alles goed gaat natuurlijk)...! Had toch met zulke dagen altijd extra, dat ik dacht...hmm...zou ik volgend jaar eindelijk zwanger zijn etc.
Hebben jullie fijne dagen gehad?

Altijd leuk om zo weer wat van jullie te horen!

groetjes sparkle

Het wordt spannend! Nog maximaal 2 weekjes en dan is je kleine er!

Jullie natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Hier gaat alles z'n gangetje. Thomas leert zoveel en het is zo leuk om te zien. 7 maanden alweer, wat gaat dat snel...

Laat je nog even weten als je bevallen bent?

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan