Sparkle
Alweer een poosje verder, maar welgemeend: gefelicteerd met je zoontje. Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje op de been ben. Ik heb gelukkig geen verstand van de vacuum, had wel een knip, en dat is inderdaad goed genezen. Merk wel dat het soms nog wat gevoelig is, maar verder niet.
Ik ben benieuwd hoe je deze tijd ervaart! Hopelijk genieten jullie ervan en kunnen jullie nog een beetje slapen. Want behalve leuk is t ook best zwaar!
Esk: alles ook goed? Ons meisje is nu een half jaar en ik heb t met de borstvoeding gered, dus dat is al een pluim waard. Ben er blij mee. Ze eet nu al wat fruit en groente en gisteren een rijstewafel geprobeerd. Leuk vind ik dat, die pogingen tot eten!
Wb. de kerst: ik herken je verhaal wel Esk. We hadden 4 jaar geleden twee volwassen vogeltjes gekocht en wat kleintjes voor in de boom, met het idee dat evt. kindertjes hun eigen vogeltje zouden hebben. Dat was al 5 jaar geleden. Ieder jaar stonden we er rond de kerst wel even bij stil, eerst bij onze kinderwens, toen bij onze hoop tijdens het proberen, daarna bij onze wanhoop en vorig jaar toen ik zwanger was. Dit jaar eindelijk mocht het eerste kleine vogeltje er bij. Dan sta je wel even stil bij het geluk dat je overkomen is!
Leuk om zo nog eens te lezen hoe het jullie vergaat! Tot spreeks.
Wenser