Ik heb er geen ervaring mee. Mijn zoontje wilde een speen, tot een maand of 3 toen pakte hij hem niet meer. Mijn dochter heeft het nooit begrepen en is nu ook ruim 3 maanden. Zij slaapt 12 uur aan een stuk. Zeker weet ik dat dit nog gaat veranderen, maar ook zonder speen kun je dus goede nachten hebben. Mijn zoontje slaapt ook onwijs goed (hij wordt volgende week 2), zo'n 11 uur aan een stuk. Ze huilen zichzelf niet in slaap, beide niet. Dus vervelend dat zeeuwsmeisje die ervaring heeft op het kdv, maar ik herken het niet en daarmee kan dit wel zo zijn maar hoeft dit dus niet. Mijn zoontje heeft wel een knuffel. Wij betrekken die knuffel heel erg in zijn bedritueel en dit biedt hem troost.
Het afleveren van een speen is een verandering, waardoor ik verwacht dat het eerst erger wordt en daarna beter. Er 20 keer per nacht uitgaan, lijkt mij voor beide vreselijk dus ik snap dat je het probeert. Hoe is het vannacht gegaan?
Het afleveren van een speen is een verandering, waardoor ik verwacht dat het eerst erger wordt en daarna beter. Er 20 keer per nacht uitgaan, lijkt mij voor beide vreselijk dus ik snap dat je het probeert. Hoe is het vannacht gegaan?