spelletje

Staat bovenaan mijn lijstje hoor: een afwas-truus! Ik vind niks erg om te doen in huis, doe ik ook lang niet altijd... Maar afwassen moet echt altijd en ik vind het vreselijk!

Wie handelt bij jullie post af? ( Hier hubbie bv IVM mijn chaotigheid...)

Ik heb er nu 1 (die telt voor 10 de laatste tijd haha)
Zelf denk ik dat ik er 2 wil (hoop te krijgen), maar we zijn nog zo druk met Yoëll dat we niet echt aan een volgende toe zijn of over nadenken.
Het komt zoals het komt en wat betreft een leeftijdsverschil, tja we zien wel

Wat is je maximaal aantal werkdagen per week ivm je kind(eren)

gezellig druk topic is dit.

Ik heb nu een zoontje kasper, en voorlopig is het even goedzo. Maar ik wil nog wel graag een tweede. Over een jaar of twee denk ik. En een jongetje of een meisje maakt me echt niks uit ik vind het allbei heel erg leuk. Dacht vroeger altijd ik wil alleen meisjes. Maar sinds mijn zwangerschap is dat helemaal verander. grappig eigenlijk.

welke basisschool lijkt jou geschikt ? (openbaar of iets anders)

haha mijn laptop is niet zo snel

ik werk de ene week 2 dagen de andere week drie. Dat vind ik echt perfect zou niet anders willen

OOOhhhhh ik was alweer te laat

Ik shop het liefst bij bas van der heijden, een van de goedkoopste supermarkten dus meer inslaan (oh wat slecht)

En de meeste post behandel ik, omdat ik het meeste achter de computer zit hihi

Yoëll gaat waarschijnlijk naar een christelijke school
Zelf heb ik op een openbare gezeten en daar was niets mis mee. Bert heeft op een christelijke gezeten en zijn beide ouders geven/gaven er les op.
En het is de school die dichtbij ons in de wijk staan en het spreekt ons aan qua lesmethodes enzo

ohhh nu nog de vraag vergeten, wordt best rommelig zo dankzij mij

flatscreen of doorsnee tv

We hebben een doorsnee ding, maar een flatscreen zou wel leuk zijn, heb je er nog een over

Forum of weblog?

Terug
Bovenaan