spelletje

Ik zou het liefst ergens naartoe gaan waar ik met dolfijnen kan zwemmen (mijn droom) maar omdat ik dan zo ver moet vliegen gaat dat niet door (ik ben echt bang om te vliegen)
Omdat Gran Canaria "maar" 4 uurtjes vliegen is en bijna altijd warm weer, gaan wij altijd daar naartoe met vakantie. Op 11 februari gaan we weer en ik knijp hem nu al voor dat vliegtuig! Maar ja, anders kom ik nergens meer!

Groetjes van Cissy

Wat is voor jou je leukste avond uit? Wat ga je doen?

Mijn leukste avond uit is eerst lekker eten, daarna naar een musical en na de musical lekker een drankje in een barretje. Heel standaard, niets speciaals, maar het komt amper voor dus voor mij wel speciaal

Wassen met goedkoop stroom (weekend, 's avonds laat) of de hele week door?

(rare vraag,  maar dat krijg je met de wasmachine op de achtergrond)

Uhm hier gaat hij de hele week door.
Enkel in het weekend wassen is niet te doen, dan heb ik zo'n berg, daar wordt ik gek van.
's Nachts draaien is helemaal geen optie, hij staat op een houten vloer dus maakt mega herrie.

Een kat of een hond

als het zou kunnen: beide. Maar we werken teveel voor een hond. Ik had twee poezen, een is er onlangs van overleden. Als mauwpie er overleg een paar jaar niet meer is, komt er echter geen nieuwe meer. Ik ben echt do op dieren maar vindt het vervelend dat ze zoveel alleen zijn en dat je altijd iemand moet vragen om voor je beesten te zorgen als je weggaat.

Van wat voor soort eten hou je?

ongelooflijk maar waar: toch nog steeds de patatjes hoor!!! Ik blijf het maar lekker vinden en dat is me dan ook wel aan te zien hihi

Groetjes van Cissy

Met welke Bekende Nederlander zou je wel eens een beschuitje willen eten?

Hij is niet echt een nederlander maar ik vind Tobi van Mega Mindy wel heel erg leuk om te zien  hahaha

eum nu iets verzinnen....... moeilijk zeg
echte bloemen of nepbloemen? (slaat nergens op haha)

Liefs Esther

Echte bloemen, hoewel nepbloemen beter voor mij zullen zijn...die hebben hier dan een langer leven.
Heb totaal geen groene vingers, planten waarvan Rob de tuinman zegt dat die niet dood te krijgen zijn gaan hier echt wel dood
Dus ik koop regelmatig een plantje, we hebben er ook maar 3 staan....

Mijn vraag:

Welk programma vind je echt afschuwelijk om naar te kijken, maar stiekem kijk je toch?

Bij mij is dat de gouden kooi....vind het maar een raar programma maar ik kijk toch..beetje sensatie?

liefs jen

haha ik hou ook liever van echte maar nep is beter bij mij haha.

Ik kijk ook afentoe naar de Gouden Kooi terwijl ik zelf ook afschuwelijk vind haha
(wat zijn wij het zelfde haha)

Vuurwerk ja of nee?

Manlief leeft er helemaal voor is net een klein kind haha dus bij ons is er veel mooi vuurwerk!

Terug
Bovenaan