spelletje

Nee geen vuurwerk voor ons wel wat klein spul voor mike, die vindt dat wel gaaf. Ik heb nog nooit vuurwerk gekocht. Geef het geld liever aan iets uit wat ik na een week of langer nog kan zien...liever kleding of zo hahahahhaha...de uitverkoop komt er weer aan JOEPIE!!!!!!

Oliebollen/appelflappen zelf maken of lekker makkelijk kopen?

Heel simpel...wij kopen ze, die 2 die ik er eet...zonde van de tijd om dan zo lang er mee bezig te zijn!

kopen!! stop liever tijd in muffins of een lekkere kruidkoek dan oliebollen, na 2 heb ik ze ook wel weer gezien!

hoe vol is je kledingkast (in de context: ruim je regelmatig op of liggen er nog spullen maatje 38 die je nog steeds hoopt ooit weer aan te kunnen...)

TE vol maar ik heb ook een redelijke dicipline. Als ik iets nieuws koop, gaat er iets ouds uit. Ik hou me er lang niet altijd aan maar vaak wel, waardoor het redelijk beheersbaar blijft.

Hoe veslaafd ben je aan dit forum?

Eigenlijk té....
Probeer een paar keer per dag even te gluren. Maar dat is dan ook om te kijken op het januari 2008 forum of er daar al bevallingen zijn geweest, hihihi!
Na de verhuizing staat de pc op zolder en mag ik graag de was doen... Pc en wasmachine en droger staan vlak bij elkaar!   Gelukkig vind GJ het allemaal wel grappig en die kijkt geregeld mee, vooral de foto's mag ie altijd graag meekijken. En soms moet ie van mij even meelezen, hahahha! Zou ook het liefste net als Cissy een laptopje hebben op de bank, of breedbeeld forummen!

Wat wil je je kind(eren) meegeven aan bv normen en waarden?

Wat ik marit mee zou willen geven....... Doe wat je hart je in geeft, wees lief en respectvol voor jezelf en voor anderen, dan gaat alles altijd goed. Als je ergens aan begint, maak je het ook af. En zo zou ik een heel boek kunnen schrijven.

Wat is je droombaan (en ben je dat ook gaan doen?)

Mijn droombaan is "het liefdevol verzorgen en helpen van mensen". Dit ben ik uiteindelijk ook gaan doen. Ik werk als ziekenverzorgende (IG voor de kenners) in een warm en gezellig verpleeghuis.

Dit is de eerste keer dat ik de topic zag en heb ook niet alle reacties gelezen, dus misschien stel ik een vraag dubbel.

Hoeveel kinderen heb je (tot nu toe) en zou je eventueel meer willen, wat is je max?

hmmm volgens mij zijn dat wel drie vragen in één...
happyM.

Ik heb nu 1 dochter, zou er graag nog 1 bij willen maar dat is medisch gezien niet haalbaar. Als het wel zo had mogen zijn dan had ik graag 2 kindjes gewild (aan elke hand 1 he!)

Heb je een vaatwasser of was je nog elke dag zelf de vaat?

leuke vraag,

Ik ben opgegroeid in een groot gezin dus ik zou zeker wel een stuk of 6 kinderen willen...
Maar vind wel dat het ook rieel moet blijven en wil ze graag ook iets te bieden hebben...
Maar voor 4 kleintjes willen we wel gaan (zover het ons dan gegund is)
Ik heb nu 1 dochtertje en ben 36 weekjes in verwachting van nr 2...

euh...moeilijk weer een vraag verzinnen....
waar shop je het liefst (in welke winkel)

Terug
Bovenaan