spelletje

ik hou niet van dat moderne, geef mij maar sfeer

hoe voed jij je kinderen op.... net zoals je ouders of juist helemaal niet?

(Grotendeels) net zoals mijn ouders! Natuurlijk leven we wel in de tijd van nu, dus sommige dingen zijn anders maar over het algemeen  ben ik ook redelijk van de rust en regelmaat (net als mijn ouders). Gelukkig denkt manlief er ook zo over...

Volgende vraag: parttime (tot 32 uur) of fulltime (vanaf 32 uur) of helemaal niet???

Ikzelf houd het op parttime (24 uur), bevalt me tot nu toe prima!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Ook ik werk parttime (24 uur) en vind dat voorlopig wel genoeg, ook omdat ik nogal wat reistijd heb om op mijn werk te komen.
Even heel iets anders, ik twijfel of ik de boom vast op zal ruimen..

Is  jullie kerstboom er al uit of staat hij nog?

eehhh geen kerstboom gehad haha dus dat is makkelijk
hij was er overigens 5 januari ofzo uitgegaan, ik heb nooit zin om direct 2 januari grote schoonmaak te houden hahahahaha

op je verjaardag: luxe een hapjesschaal bij de slager bestellen of zelf hapjes in elkaar draaien (of gewoon kaas/worst snijden natuurlijk)

Hier is de kerstboom er vanochtend uit gegaan..lekker weer alles opgeruimd.

Geen hapjes van de slager, maar van alles en nog wat...ook kaas en worst, maar ook tappas hapjes, van de ah, de zijn zo lekker. Stokbrood met kaasjes enzo. Chips staat ook op tafel...voor iedereen wat dus.

Hoe vaak draait bij jou de wasmachine?

Hier 2 wassen op woensdag en 2 in het weekend.

liefs jen mv mike

Hoi,

Hier wassen we zo'n 4-5 wasmachines op zaterdag of zondag, als er echt een ongelukje is gebeurd wat niet kan wachten nog eentje op de dag, maar wel na 21:00, dat is het streven, natuurlijk komt het wel een voor dat het niet anders kan.

Kerstboom is hier vandaag ook weg gedaan en de hapje eigenlijk het zelfde als hier boven, maar dan wel een zelf gemaakte taart (Jammie... en heel mooi)

Wat is je grootste hobby(ie)?

Hier sinds oktober taartenbakken en decoreren, helaas met Sonja in huis even op een laag pitje, alleen op bestelling maak ik ze nu, dus heb je een taart nodig.... taartjes by Nanda

Wauw Nanda, dat kan je echt goed!!  Ziet er mooi en lekker uit!
Ik maak tegenwoordig graag opbergzakken voor aan bed of box, voornamelijk als kraamcadeautje met de naam erop en een pyama erin.

Heb je wel eens iets voor je kind zelf gemaakt/beschilderd?

Nanda!!!! wat super zeg!! Ik zou ze zo bestellen, echt waar! Laat maar even weten of dat mogelijk is, wat een leuke ideeen krijg ik hiervan zeg! ( en honger....)
Maar goed, dat was de vraag niet...

Ehmmm, even denken, Ik heb de ZAPP in elkaar gezet.... ik maak regelmatig de auto's die meneertje sloopt.... Maar ik heb het vermoeden dat je dat niet bedoelt!
Ik maak geen kleding, kan serieus nog geen rechte lijn uit een naaimachine krijgen! Verder ben ik wel creatief in het bedenken van dingen en oplossingen voor jochie. ( oke, ik moet nog beginnen aan de muurschildering dan.) Maar ik heb wel hele creaties aan speelgoed aan touwtjes verzonnen achter op de fiets om meneer bezig te houden.
Ik vind mezelf nog niet echt overtuigend overkomen, hahahah! Sorry!

Kook je op zaterdag gezonde kost of is het een gemaksdag?

Terug
Bovenaan