spelletje

lievelingsprogramma is Grey's Anatomy, gelukkig beginnen ze in februari (als ik t goed heb) weer met een nieuw seizoen!

op Nieuwjaarsdag alle familie af, of gewoon lekker bijkomen van de avond ervoor?

wij gaan nergens heen, ik vind het net zo'n normale dag als anders en dan staat de hele familie ook niet op de stoep :)

Bijkomen van de nacht ervoor!!!!

Witbrood of bruinbrood op tafel???

Wij eten alleen bruin brood, uitzondering zijn afbakbroodjes.

hier idem dito, bruin en alleen afbakbroodjes wit, maar ook wel bruin

volg je een serie op TV zodat je elke keer een week moet wachten, of liever op DVD zodat je bij een spannende aflevering direct de volgende kan kijken?

hier het laatste, bv bij Prison Break had ik echt m'n handen opgevreten denk ik als ik steeds een week moest wachten haha

Ik volg het op tv. HOewel ik mijn man net heb gevraagd om de alle afleveringen van de nieuwe serie van dr. Who te downloaden. Die ga ik op mijn nieuwe ipod touch kijken, echt een giga leuk speeltje en straks ideaal als we gaan vliegen om Lukas bezig te houden.

Vroeger was ik echt een mega SF fan, tegenwoordig veel minder maar dr. Who is deels ook jeugdsentiment (hoewel het dus nieuwe afleveringen zijn).

In welke mate eet je kleintje al met de pot mee.

Lukas eet in principe alles wat wij ook eten, maakt niet uit hoe pittig (hou er natuurlijk wel een klein beetje rekeing mee). Hij heeft een sterke voorkeur voor rijst, bami, macaroni gerechten. Aardappelen, vlees en groente is niet zijn favoriet.

Als het mevrouw belieft, eet ze alles mee. Maar om de een of andere duistere reden weigert ze zo af en toe gewoon wat ik zelf klaar heb gemaakt, nog voor ze een hap heeft genomen. Soms krijgt ze een potje, soms eet ze dan maar niet.

En in het weekend, als wij of heel makkelijk eten (afhaal) of als er een diner voor twee op tafel komt (meestal op zaterdag, mijn man is dol op koken), krijgt ze in ieder geval een potje.

Waar heb je echt een hekel aan, huishoudelijk gezien en wat vind je niet erg om te doen?

Ik vind strijken echt verschrikkelijk (en voor alle andere dingen, komt elke week iemand die het voor me doet...........). En wat ik echt niet erg vind: koken, stofzuigen en boodschappen doen (meestal op woensdag en vrijdag, samen met de kindjes: eigenlijk vind ik dat wel gezellig haha).

huuuhhh......... raaaar lettertype opeens........... voor de bijzienden wel goed te zien haha

ik heb echt een hekel aan de badkamer schoonmaken...maar ja,moet toch soms gebeuren he?

hartig of zoet??

ZOET met stip bovenaan

ik geloof dat ik echt een verslaving voor chocola heb ontwikkeld

wat is je favo toetje?

hier is dat griesmeelpudding of griesmeelpap, heerlijk!

Terug
Bovenaan