spelletje

gemaksdag (alleen niet voor Ivar, nou ja een potje is ook gemak haha)

baaldag en niet fit zijn, thuis blijven van het werk of toch erheen slepen?

Toch naar het werk, ben niet zo goed in het ziek melden

Dagje thuis, lekker op de bank of al die klusjes toch maar doen?

(de taarten zijn te bestellen hoor, zeg wat je wilt en welke vulling en je taart wordt gemaakt, breng ze zelfs langs, mits het wel haalbaar is natuurlijk (Groningen is net ff wat te ver))

Joh Nanda! Die taartjes zijn geweldig....hihi stiekum ook leuk om van die "verborgen" talenten van de mommas hier te zien (nieuwsgierig...wie ikke?!) Maare....kom je ze ook hier langs brengen? Onderweg naar je zus misschien?

haha nu ben ik helemaal de laatste vraag vergeten...

oh...dat wordt klusjes doen voor mij, buiten het feit dat ik best goed ben in klussen ben ik ook nog eens met een vent getrouwd die nog geen ikea bijzettafeltje in elkaar kan schroeven zonder een hernia op te lopen haha. (heus ik heb een nachttafeltje dat maar uit 2 delen bestaat en hij krijgt het nog voor elkaar om het onderste plankje ondersteboven te monteren hihihi de lieverd)

Erwtensoep of warme chocomelk? (haha sorry hoor, 't is hier berenkoud en dan krijg ik van die 'Rien poortvliet" koek en sopie nostalgie)

Staat tegenover dat ik volgens mij alles over mobiele foons kan vragen aan ém??? Hij was er anders volgens mij errug handig mee... Ik heb de mijne om te sms-en eigenlijk... En om in noodgevallen te bellen dat ik weer eens te laat ben ergens, of pech heb met de auto, en meer van dat soort dingen...
Maar het is een moeilijke keuze zo, hihihi! Erwtensoep kun je me mee doodknuppelen!
Maar dan wel zelfgemaakte, hé!! Kun je me elke dag voorschotelen... En warme chocomelk is iets minder gezond voor mijn dikke reet, maar ook errug lekker! En dan moet er ook wel een grote dot slagroom op zitten hoor! kan niet kiezen eigenlijk....

Hoe staat het met je goede voornemens???

Ik heb het niet zo met goede voornemens, tenminste niet als ze perse op 1 januari in moeten gaan. Je kan je het hele jaar goede voornemens maken.

Overigens heb ik er dit jaar wel een gemaakt, en dat is dat ik weer af ga vallen. Ik ben na de bevalling dik 20 kilo aangekomen (eten uit stress) en die moeten er echt weer af. Ik doe niet aan sonja bakkeren maar aan gewoon gezond eten en niet snoepen. Dat, gecombineerd met meer bewegen, is voor mij voldoende.

Wat vind je van het / een rookverbod in de horeca? Dat gaat als het goed is van de zomer in (ik ben er zelf een groot voorstander van.

Het rookverbod mag van mij per direct ingaan. Vooral in restaurants. De grootste anti-rokers zijn ex-rokers...ik heb jaren gerookt, maar ben er nu ook al jaren vanaf (7 jaar) en dat bevalt me prima. Ik vind het zo ontzettend smerig als je ergens zit te eten en je moet je eerst een weg door de rook snijden voor je bij je bordje bent...

Ik zat laatst in het restaurant van een kartcentrum, propvol met stoere kerels met peuken, bbq's die stonden te walmen en de dampen van het karten die toch wel hun weg vinden. Ben halverwege de avond naar huis gegaan, vanwege vermoeidheid en verkouden zijn, maar die lucht heeft echt de doorslag gegeven. Zo ontzettend goor!! Dus: direct invoeren dat rookverbod!!

Een nieuwe:
hoeveel staat de tv bij jullie aan en hoeveel kijk je ook echt. En hoeveel kijkt je kindje?

Sinds Julian is geboren staat de tv   hier ongeveer de helft minder aan (heerlijk!). Ik laat Julian 'sochtends soms Teletubbies kijken en savonds soms Sesamstraat. Na beide programma's gaat de tv weer uit. Hij gaat pas weer aan als Julian op bed is en dan ook nog niet altijd/direct. 'sweekends staat het ding meer aan; mijn vriend vindt het heerlijk om voor de tv te hangen, maar gelukkig is het niet meer een automatisme dat de tv altijd maar wordt aangedrukt zonder dat er iets belangrijks/leuks op is.
Als ik 1 uur per dag kijk is het al veel. Zit liever te forummen!! hahaha!

Sinds vorige week staat de tv op minimaal, nog steeds is Tess verslaafd, maar het begint minder te worden. Hier is het soms teletubbies of bumba en 's avonds altijd (bijna) van 17:00 tot 17:45. Daarna eten en gaat hij uit. Mijn ouders hebben hem vaker aan, mat als gevolg dat Tess laatst met jas en sjaal aan kwam lopen met de mededeling tisie ama (televisie oma).

Wat is je lievelings programma?

Ik kijk graag naar ER, heerlijk, kan niet wachten tot de nieuwe serie weer begint, jammer dat het zo laat is, gelukkig kun je hem opnemen.

@Ilja, bezorgen in NY geen punt, mits ze die regels een beetje versoepelen, ik wilde er nog een op je verjaardag maken, maar de vakantie gooide roet in het eten, volgende keer. Oja deze waren de eerste, moet nog veel verbeterd worden. Maar lekker waren ze wel hoor.

Terug
Bovenaan