spelletje

kerst. Ik hou veel van die gezelligheid!! Lekker met familie enzo. Daar hoeft het geen kerst voor te zijn, maar met kerst in ieder geval! En ik ben dol op lekker eten!!

Waar kan je sochtends echt sjacho van worden?

Als ik op moet staan en het is donker en koud..brrrrrrrrrrrrr.

Wat zou je doen met 20 miljoen euro als je die volgende week zou winnen??

Tjonge 20 miljoen, dat lijkt me heerlijk! Een lange verre reis maken lijkt me super en ik zou iets willen doen voor anderen. We hebben een lot, dus wie weet, haha, wij dromen lekker verder!

Welke seizoen past het beste bij jou?

nee, Ik ben van mening dat er meerdere personen waar dan ook op de wereld bij je passen...Maar ik denk wel dat je tevreden moet zijn met wat je hebt (als het goed zit natuurlijk) Het gras is ALTIJD groener bij een ander!...

Grote tuin behouden of een mooie speelkamer op ditzelfde stuk tuin aanbouwen??

Tja een grote tuin hebben we al....(totaal meer dan 1000 m2)
en we hebben net een 25M2 aangebouwd....ook als een speelplaats voor de kleine meid bedoelt.....mmmmm tja we hebben dat dus allemaal al.
Slecht antwoord dan....misschien nog een aanbouw voor een overdekt zwembad...jaccuzi????mmmmmmmmmm lekker voor pa en ma...en de kleine natuurlijk.

Wandelen...Fietsen....of toch maar de auto??

Fietsen! Al was het maar omdat bij ons in de stad het overal betaald parkeren is en bij de C1000 de parkeerplaatsen bijna altijd allemaal bezet zijn.
Wandelen is ook goed, met de kinderwagen dan, dat vind ik leuker dan "alleen".

Wat vind je leuk om te doen op een dagje uit?

Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, als het maar samen met mijn gezinnetje is!

Als je veel geld zou winnen, wat zou je doen, alles houden? Of ook een deel weggeven?

Terug
Bovenaan