spelletje

ik hang t liefste op de bank en dan 1x in de maand als dat er al van komt hihi lekker stappen..
filmpje kijken, wijntje erbij enz kan ik heerlijk van genieten.. lekker oudbollig misschien hihi

waar kunnen ze je snachts voor wakker maken???

groetjes sandra

Uhh eigenlijk nergens voor. Ben blij dat Marissa eindelijk snachts goed doorslaapt.
Dus laat mij ook maar even lekker liggen, vooral nu het wat kouder is en donker buiten.

Zomervakantie of wintersport?

zomervakantie

ben nog nooit op wintersport geweest en dat houden we nu maar zo
lekker zomers in de caravan met alle mannen...beter kan het voor hun bijna niet

straffen of belonen?

Goede gedrag belonen, slecht gedrag negeren..

Wat kan je ontzettend boos maken?

In de categorie klein leed:
Auto's die te veel hard door een woonwijk scheuren..... daar kan ik zó boos om worden.

Wat is je mooiste herinnering van toen je zelf nog kind was?

Toen ik een jaar of drie was heb ik lang in het ziekenhuis gelegen. De dag dat ik naar huis mocht, op de arm van mijn vader, het zonnentje in mijn gezicht, is mij altijd bij gebleven.

Hoeveel kinderen wil je

Uhm,.. 3 of misschien wel 4?
Riep altijd 4 maar zijn al terug gekrabbelt naar drie ivm praktische redenen.

Maar laat we eerst maar eens beginnen met een brusje voor Kay. Het aantasl kinderen is vooraf ook moeilijk te bepalen. Een tafel rond lijkt me heerlijk, maar in de praktijk kan ik er straks misschien helemaal genezen zijn en hou ik het graag bij 2.

We zien wel hoe het allemaal gaat en loopt..

Wat is de ergste/grootste leugen die je ooit iemand verteld hebt?

Ik wil heel graag antwoorden maar vind dit echt een moeilijke vraag....Kan me op leugentjes voor eige bestwil niks heel ernstigs herinneren ...
Misschien een ex wat ik heb afgescheept met dat ik vrijheid miste(zag hem 3x in de maand) Maar of dit zoooo erg is....tsja....

Meisje of een jongetje???(jaahh natuurlijk is gezondheid het belangrijkste!!)

Terug
Bovenaan