spelletje

Gruwelijk veel geld dan? Hmmm. Eerst zorgen dat ik het financieel zo goed zou   blijven houden denk ik. Natuurlijk iets aan huis en auto veranderen. Gewoon nët iets luxer... Verder zou ik een poging ondernemen om mijn schoonouders de mogelijkheid te bieden bij ons te komen wonen later.... En als klap op de vuurpijl zouden Gert-Jan en ik graag samen een zorgboerderijtje hebben voor verstandelijk beperkten. Helemaal geweldig lijkt ons dat. Een beetje boeren, met mensen die dat leuk vinden, waarbij het niet meer uitmaakt hoeveel geld je hebt of overhoudt en zonder al die bijkomende zorgen!

-X- Marieke

Ga je lijnen na deze geweldige feestdagen en geschrans???

Jaja, hier gaat het volgende week écht beginnen: Sonja Bakker op het programma......... Veel te bourgondisch geleefd de afgelopen maanden alweer haha.

Dus het wordt wel weer tijd dacht ik zo!! Misschien kunnen we elkaar hier wel oppeppen met z'n allen!

Wat is je ultieme vakantiebestemming?

Op dit moment Kreta omdat mijn ouders daar een huis hebben en er een groot deel van het jaar zijn. Lekker makkelijk met Lukas en oppassen en zo. Maar voordat ik Lukas had ging ik de hele wereld over en er zijn nog wel wat bestemmingen die ik wil doen hoor!

Ben je wel eens op wintersport geweest?

Ja toen ik 16 jaar oud was, helemaal geweldig!

Ging toen met mijn nicht mee en zaten met 14 man in een blokhut. wat hebben we gelachen..

Máár volgende keer wel gaan met meer mensen die nog nooit geskiet (?) hebben.. Toch wel heftig na  3 lessen om van de zwarte piste af te gaan met hoogtevrees  haha..

Knap (-per)  of Rijk

Ik ben van mezelf al heel erg knap  en centen heb ik ook zat .....(ahum)
Dus ik kan niet kiezen hoor!
De volgende mag kiezen ....

Dan ga ik toch voor meer geld!!! Niet dat ik knap ben hoor, maar ik denk dat als je eenmaal begint met verbouwen aan je lichaam er altijd wel iets is wat nog mooier kan en waar stop ik dan?????
En veel geld?? ja ik wist het wel  hoor!!

poetsfiemel of een sloddervos????

kijk dat is dus echt blond zijn he??

Er stond alleen knapper zijn..Nou ja dan geld evengoed het zelfde antwoord, ik moet maar tevreden zijn met mezelf. Ik ben redelijk tevreden en mijn man ook.

groetjes pally

hmm helaas poetsfiemel, ik dwijl zelfs 2x per dag...

lekker banken of uitgaan!!???

Terug
Bovenaan