spelletje

Haha nee hoor hoef je niet meer uit te leggen.

Uhm ik heb eigenlijk geen geheimpjes.

Altijd eerlijk, of soms een leugentje om bestwil?

Ik ben af en toe te eerlijk en zeg te snel wat ik denk. Maar heel soms kan een leugentje om bestwil geen kwaad denk ik.

Gr. Natasja mv Jamie

Eigenlijk altijd wel eerlijk.. Maar ik heb wel eens ooit een leugentje om best wil verteld,  al waren dit  onschuldige dingen. Ik denk dat iedereen zich er wel eens schuldig aan of heeft maakt.

Ben je ooit wel eens vreemd gegaan?

Nee. Ik vind dat één van de ergste dingen. Als je een relatie aangaat dan moet je elkaar daarin kunnen vertrouwen. Als je van plan bent iets met een ander te willen, wees dan een vent/dame en maak het eerst uit. Dat vind ik dat je aan elkaar verplicht bent als je een relatie hebt.

Wanneer heb je iemand voor het laatst eens flink de waarheid verteld?

ZE IS WEEERRRRR TERUG!!!! (haha even extra info)

De waarheid heb ik van de week nog verteld aan mn (beste) vriendin. Sinds ze een vriend heeft zie, hoor, lees ik haar niet meer. Al een aantal pogingen gedaan, maar niets hielp.
Ik was er zo klaar mee dat ik eens even verteld hebt hoe het zat. Heerlijk was dat

radio de hele dag aan of liever af en toe?

bij mij staat hij de hele dag wel aan en als er een goed nummer komt gaat hij even wat harder en dans ik de hele kamer door met yoëll

ik heb vaker een CD met kinderliedje opstaan, ook doordat wij radio via de digitale TV hebben dus dan moet de TV en decoder aan enz enz, CD is makkelijker hihi
in de auto altijd "Evers staat op"!

gewone TV kijken waar je kindje bij is (dus geen kinderprogramma's)?

hier staat de TV wel eens aan als Ivar er bij is, maar ik let dan wel op wat er op is, journaal en ziekenhuisprogramma's enzo kijk ik niet waar hij bij is.

Ja hoor, ik kijk gewoon wat ik wil. Maar ben zelf al niet zo'n horror-type dus als het echt te eng wordt zet ik het wel af. Maar journaal enzo vind ik niet zo schokkend hoor.

Vaste telefoon of alleen mobiel bereikbaar?

Wij hebben nog beide, maar er zijn steeds meer mensen die alleen nog maar mobiel bereikbaar zijn.
Nelleke

beide, vraag me toch ook af wat uiteindelijk de gevolgen op lange termijn zullen zijn van de mobieltjes, en een vaste lijn stoort zelden itt de mobiel

knuffels bewaren of wegdoen?

Ivar speelt nooit met knuffels, hij heeft een slaapknuffel en er zijn uiteraard knuffels die echt mooi zijn, maar eigenlijk wil ik alle overige rommel wel wegdoen (kleine knuffeltjes enzo), ben alleen bang dat ik er spijt van ga krijgen

Kian zeult het hele huis door met die beesten, dus op iedere kamer liggen er een paar. Hier hou ik ze dus nog even.

Terug
Bovenaan