spelletje

Je hebt dezelfde wens als ik. Moeilijk is dat he een kindje krijgen zonder je eigen moeder erbij??

Maar om bij de vraag te blijven. Ik denk ook altijd eerst aan de tijd, hihi.

Te vroeg of te laat ergens aan komen?

Wij hebben eigenlijk altijd de slechte gewoonte om ergens te laat te komen. Vreselijk irritant is dat. Vind ik zelf ook als anderen dat bij mij doen. Gelukkig weet iedereen het van ons ondertussen.

Gr. Natasja mv Jamie

Ik wil liever ergens te vroeg zijn. Zo ben ik ook opgevoed. Maar helaas ben ik er erg slecht in en kom ik vaak net op het nippertje, of te laat......

Uitslapen of liever je dag productief gebruiken?

Oh ik zou zo graag weer eens een keertje uitslapen!! Maar het lukt gewoon NOOIT. Ik kan me de laatste keer niet herinneren. Als Jamie al een keertje lang staapt dan ben ik alsnog vroeg wakker.

Kindje bij ouders in het bed of gewoon in hun eigen bedje?

Jamie slaapt eigenlijk altijd in zijn eigen bedje. Tenzij er echt iets aan de hand is. En in het weekend mag hij altijd sochtends nog even bij ons in bed.

Gr. Natasja mv Jamie

in zijn eigen bedje. Ik zou hem heel graag bij me willen hebben maar ik zou geen oog dicht doen. Maar in de ochtend mag hij idd lekker bij ons liggen.

Fulltime blijven werken of partime?

Ik werk nu 28 uur, mijn man 40 uur. Ik zou graag willen dat hij vier uur minder ging werken. Maar helaas wil hij dat niet. Ik had van te voren niet gedacht dAt ik minder zou werken. Maar het bevalt me wel.

Ik ben een enorme voorstander van PART-TIME!!
Ik werk zelf 3 dagen, en mijn man ook. En het is heerlijk.
En ja, het scheelt een hoop geld, maar ja, je leeft maar 1x en je bankrekening neem je niet mee naar de hemel, dus dan maar wat meer vrije tijd!

Romantisch diner voor twee, of amsterdam onveilig maken?

Moeilijke keuze..

Diner voor twee is heerlijk en genieten en doen we hier toch nog regelmatig gelukkig... Maar met de juiste mensen een keertje de bloemetjes buiten zetten in Amsterdam lijkt me ook geweldig! Het is dan ook zó lang geleden dat ik met een stel meiden richting een grote onbekende stad vertrok en daar een waanzinnig gezellige en gave avond/nacht tegemoet ging!

Dus wie heeft zin? Whahaha..

Kindje laten slapen bij je eigen ouders of schoonouders??

Geen van beiden mag dat ook??
Mijn schoonmoeder raakt te snel in paniek. Niet echt een fijn gevoel dus en mijn vader weet nog weleend een borreltje teveel te drinken. Dus lijkt me ook geen optie.

Oppasmoeder of kinderdagverblijf?

Hier is de knoop doorgehakt en heb ik Jamie ingeschreven bij het kdv. Nou ja ik zal jullie de precieze redenen besparen.

Gr. Natasja mv Jamie

KDV!!! Hoef ik niet weer uit te leggen toch? hahaha..

Kun/wil je ons een geheimpje verklappen??

Terug
Bovenaan