spelletje

Jullie zijn cool, hahaha!
Zonder zweverig te worden: Ja, ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde, en ja ik geloof in reïncarnatie. En dan ook op dezelfde wijze als hierboven vermeld staat eigenlijk. Ook Toeval? Denk het niet...
Wat er dan is tussen hemel en aarde? Weet het ook niet... Ben niet zo begaafd, maar heb wel enkele "spooky" dingen meegemaakt om zeker te weten dat er meer is!
Of het moment dat ik heel sterk aan mijn overleden oma of vriend moet denken, op bepaalde momenten, ben ik er van overtuigd dat ze bij me zijn, omdat ze aan me denken of omdat ik het schijnbaar even nodig heb? Hmmm, nou ja, stop er maar mee voor ik toch te vaag en zweverig word, hahahha!
Om in de trant te blijven:

Zelf wel eens iets "spooky-achtigs" Meegemaakt?

oh nee gelukkig niet
ik geloof er op zich niet in, maar ben wel bang dat het me ooit nog eens gaat overkomen
heb ooit ergens gelezen dat als je er niet voor openstaat het je ook niet zal gebeuren, dus daar hoop ik dan maar op...

hoe drink je het liefst je koffie?

hier heb ik het liefst een macchiato (zakje van Nescafe geloof ik) gemaakt met melk ipv water

Jakkes, koffie! Lust ik dus niet, als 1 van de weinige dingen trouwens want ik eet en drink bijna alles en wat ik niet naar binnenwerk is meestal een principe kwestie (paardevlees, lam --> zielig...)

Lekker gedroomd vannacht??

Ik zou het niet weten, ik weet mijn dromen vaak niet meer als ik wakker word. Heb wel eens een keertje weer goed geslapen. Lang leve de Valdispert nachtrust! hahaha!

geen idee kan me niks herinneren van vannacht...
heb wel lekker geslapen hoor!

zijn jullie al bezig plannen te maken voor verjaardag nr 2 (voor de kindjes die begin zomer zijn geboren)

wij nog lang niet, duurt nog 8 maanden!

Hihi, nou, wij ook nog niet hoor! Pas september!
Eerst nog Pasen, Pinksteren, Op Vakantie, en dan ga ik misschien nadenken over een 2e vrjaardag...

Als je bij machte was 1 ding in je eigen leven te wijzigen, no matter what, wat zou je dan veranderen?

Dan zou ik graag mijn moeder terug willen. Die ben ik nl. verloren toen ik 10 jaar was.

In het binnenland of naar het buitenland met vakantie?

Wij blijven lekker in Nederland. We hebben zelf een sta-caravan in Zeeland.

Gr. Natasja mv Jamie

Buitenland. In Nederland ben ik al vaak genoeg!

Als je bij machte was iets in iemand anders leven te veranderen, wat zou je dan wijzigen?

Als dat zou kunnen...ik zou het overlijden van mijn moeder ongedaan maken...
Hoewel ik denk dat je ook door (of juist door) tegenslagen in het leven je levenslessen leert en dat die dingen je vormen is dit toch wel iets dat ik graag ongedaan zou willen maken. Dan hadden we samen kunnen genieten van mijn zwangerschap en had ik haar nog oma kunnen maken. Om Julian in haar armen te kunnen leggen.....ik zou er zoveel voor over hebben, maar ik zal het helaas nooit meemaken.....

Wat is het eerste waar je 'sochtends aan denkt??

Het eerste wat ik denk als ik wakker word: Hoe laat is het? Stom he, controlfreak dat ik ben! haha!

Terug
Bovenaan