Spelletje

A

Anoniem

Guest
Gewoon, voor de lol...of voor mensen die de tijd door willen komen.

Het idee is heel simpel (denk ik). Iemand stelt een vraag (de eerste zal ik dus stellen) en die vraag hoeft echt niet met baby's/zwangerschap te maken  hebben, maar het mag natuurlijk wel. Degene die na mij komt die beantwoord de vraag en stelt daarna een nieuwe vraag voor de volgende etc.

Voorbeeld:
Ik vraag: "hoe oud ben je?"

Persoon B zegt: 28

Daarna stelt die persoon B een vraag: "wat is je favoriete kleur"

PersoonC komt langs en geeft antwoord op DIE vraag en stelt dan weer een nieuwe vraag.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Oke, mijn vraag is: "Hoe oud was je/ben je wanneer je voor het eerst moeder werd/wordt?"

leuk ik doe mee!!!

Ik ben 31 jaar als ik moeder word van ons meisje

nieuwe vraag: Hoe lang heb je al een relatie met je partner?

liefs daantje

Mark en ik zijn nu 5 1/2 jaar samen

Nieuwe vraag; Wat voor werk doe je?

Ik werk als pedagogisch medewerkster op een KinderDagVerblijf op een babygroep. leeftijd 0-18 maanden.

Wat is je favoriete band (muziek)?

Ik hou van Nederlanstalig: Blof, Marco Borsato (oei, dat nummer dochters is echt om te huilen) en Acda/DeMunnik.

Nieuw vraag: Welke provincie/plaats woon je?
Groetjes,
Sonja

Ik woon in het zuid-oosten van friesland, in Oosterwolde.

Hoe is je partner eronder dat hij bijna papa wordt? Kan hij zich er iets bij voorstellen?

Liefs Noah

Oh,wat een tof spel, leuk bedacht Weekee !

Mijn man is er vrij nuchter onder, hij is tenslotte al papa. Al heb ik weleens het idee dat hij het naar de buitenwereld toe laat overkomen alsof hij er rustig onder is, maar ondertussen....haha. Als ik bijvoorbeeld de telefoon niet opneem, slaat de paniek gelijk toe, haha.

Mijn nieuwe vraag is : hoe verwacht je dat de eerste week met je baby verloopt ?

oei oei oei.. de eerste week met de baby zal wel wennen en veeeeel leren zijn... wij hebben nog geen kinderen dus ik vind het best wel spannend... gelukkig hebben we kraamhulp die ons veel kan bijbrengen en ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen....

Verder krijg je natuurlijk visite om naar ons kleintje te kijken..

Maar ik stel me vooral heel veel liefde voor.... voor de baby, je man.... een heel gelukkig gezinnetje....

nieuwe vraag : Wat doe je met een kraamkado die je dubbel krijgt of echt niet mooi vindt?

Terug
Bovenaan