Spelletje

Hier toch echt CSI, Bones, NCIS ed.....

Hebben jullie veel foto's in huis hangen?

Gekke vraag misschien, maar keek net naar onze fotowand in de woonkamer. Er zijn ook al zoveel vragen gesteld.  Hier hebben we allemaal verschillende lijsten hangen met foto's van voor ons dierbare momenten/personen/dingen...   varen met kids, vakantie, dingen die we veranderd hebben in huis, vakantie, boswandeling, huisdieren.

Tevens hebben we in de wc zo'n groot stalraam hangen met 6 spiegels erin. Inmiddels nog  2 spiegels vrij en de rest zit helemaal onder de kleine foto's. Af en toe haal ik weer een spiegel vrij en doe er nieuwe foto's in.

grappig, ik kijk naar dezelfde series. Had voor mijn verlof al flink wat opgenomen en de voorraad begint aardig te slinken. Al moet ik zeggen dat ik nu juist meer de wat ontspannen comedy's aan het kijken ben.

In de woonkamer hebben we een  3 vakantiefoto's staan, 2 van de 20-weken echo's en foto's van mijn vader en stiefvader. De laatste omdat deze beide overleden zijn.
In de wc hangen dan nog een serie zwartwit foto's en afbeeldingen van vrienden etc.

Zou je ooit willen emigreren en zo ja naar welk land?

(we hebben afgelopen weekend het afscheidsfeest van vrienden gehad die vandaag richting curacao zijn gegaan...)

Terug
Bovenaan