Spelletje

Die schrijf ik even op, lijkt me een heel indrukwekkend boek.

Mijn hobbies: hmm toch wel veelal internet. ik mag graag kletsen met vrienden/vriendinnen via sites als myspace en hyves, maar ook MSN. verder ben ik gek van The Beatles en heb ik een eigen forum die ik dus beheer en vormgeef. Ook youtube is erg leuk haha.

Naast het internetten, mag ik graag lezen of een film kijken. Ik ben niet echt een tv (series ofzo) kijker. Maar een goed film daar kun je me blij mee maken.

Ik ben over het algemeen gewoon gek op muziek en ik mag graag dansen.

Nou ja dat is het wel een beetje denk ik.

Wat is de raarste naam die je ooit hebt gehoord?

Raarste naam die ik ooit gehoord heb: Usnavy
Weet niet zeker of het een broodje aap verhaal is, maar een stel zag een boot voorbij komen met US Navy erop, vonden dat een mooie naam  en noemden hun dochter zo!!!

Nieuwe vraag: Wat zal de eerste vakantie zijn waar jullie heen gaan met jullie baby? En waar gaat die dan naar toe?

Wij gaan het 1e weekend van januari een weekendje weg met mijn ouders , zussen en mannen en   kinderen (13 personen in totaal)...Baby is dan dus echt nog heel klein (maximaal 5/6 minimaal 2/3 weken oud..). Maar gaat helemaal goed komen, we hebben er zin in!!

Nieuwe vraag; Hoe ziet jullie babykamer eruit?

We hebben geen babykamer, ons kindje komt voorlopig op onze slaapkamer terecht. (ruimtegebrek) helaas pindakaas maar de eerste maanden wel handig.

Nieuwe vraag: welke zwangerschapscursus volg je? Of volg je niets en waarom niet?

ik volg geen cursus omdat ik daar echt het type niet voor ben
ik laat alles maar op me afkomen....... bij mijn andere 2 is het ook goed gekomen.......

Nieuwe vraag.... Wat heb je nu in je zwangerschap het meeste gemist

Het meest gemist heb ik eigenlijk het bewuste meemaken van de zwangerschap in zijn geheel. Het begon al met het feit dat ze eerst zeiden dat er gen vruchtje zat en toen toch weer wel en omdat het de tweede is, heb je het toch drukker als bij de eerste en kun je niet zo makkelijk een momentje voor jezelf (en de kleine) plannen. En nu ben  ik dan ineens 36 weken en dan denk ik : wat is dat achteraf snel gegaan.

Ga je komend seizoen op wintersport (zo ja, waarheen?) of hou je daar niet van ?

Wintersport... nog nooit gedaan, zou t wel een keertje willen maar denk dat ik de eerste jaren lekker campings in nederland ga bezoeken met de kleine en mijn man...heb vroeger altijd op campings gezeten op vakantie en daar de meest geweldige tijden meegemaakt....

Nieuwe vraag,

Sinterklaas of Kerstfeest?

Moeilijk moeilijk.

Sinterklaas vieren we met mijn ouders en zus (met zoontje). Voor de kids is het heerlijk, die spanning erom heen.. Mijn neefje wil het dit jaar weer bij ons vieren, want Sinterklaas wist ons huis vorig jaar ook zo goed te vinden....... en dan kon hij mooi vuurtje stoken met Jan (openhaard aanzetten).

Kerst vind ik voor onszelf altijd een leuke gezellige tijd. De lichtjes, de boom, lekker met ons gezinnetje thuis (alleen kerstavond gourmetten bij mijn ouders). Als het droog is een lekker stuk in het bos lopen. Echt heel burgelijk, maar zo heerlijk.

Nieuwe vraag: Werk je ook en zo ja, ga je ook minder/meer uren werken na de bevalling?

Terug
Bovenaan