Spelletje

Wanneer ik iets dubbel krijg dan zeg ik dat ook gewoon. dat doe ik ook met verjaardagen. Maar wanneer ik iets niet mooi vind? Hmm, die vind ik lastig. Soms hoor je wel eens dat je kleertjes krijgt die je zelf totaal niet voor je kindje had uitgezocht..misschien zou ik ze dan voor de vorm een keer aandoen, maar verder niet.

Heb je nog leuke plannen voor het weekend?

Ik ga morgen naar Sinterklaas met mijn zoontje en zondag gaan we onze woonkamer herinrichten, al met al dus weer best druk.

Nieuw : Wat is jouw favoriete kerstfilm ?

Scrooged natuurlijk met Bill Murray. En verder: The Muppets Christmas Carol.

Welk alcoholisch drankje drink je graag? (Uiteraard wanneer je NIET zwanger bent)

Een wijntje of een cola-beerenburg....... mjammie

Zal straks best inslaan dat eerste drankje!!  

Houden jullie een kraamfeest of kraamvisite en waarom?  

Kraamvisite, omdat ik toch wel een normaal gesprek wil kunnen voeren met degenen die komen en als iedereen tegelijk komt, lukt dat niet.

Ben je een zomer of een wintermens ? Omdat ?

Ik ben een zomermens. Ten eerste maakt de zon al dat ik 's ochtends een stuk vrolijker opsta. Het kleurt de wereld veel beter en ik vind het lekkerder om in een tshirtje te lopen dan in een trui. Kou vind ik maar niks!

Ook een zomerse bui vind ik niet erg (goed voor de plantjes) en daarna weer lekker naar buiten. Ik denk dat ik gewoon beter tegen  warmte kan dan tegen kou.

Als je iets aan je lichaam zou mogen veranderen zou je dat doen? En wat dan?

Nee, dat zo ik niet doen. Ik zou wel graag aardig wat willen afvallen na de bevalling, maar niet via een medische ingreep.

Ben je in een boek aan het lezen en zo ja, welk ?

Ja, ik ben bezig in "Ik was pas dertien" van Lea Saskia Laasner. Een waargebeurd verhaal van een meisje dat 10 jaar lang gevangen is geweest in een sekte.

Wat zijn je hobbies, behalve verslaafd zijn aan dit forum?

Terug
Bovenaan