Spelletje

Ik kan heel goed opschieten met mijn schoonouders en mijn papa!
kijk soms heb ik ook zoiets met mijn schoonmoeder van ff niet maar over het algemeen is het een schatje en kan ik altijd op haar hulp rekenen! We gaan zelfs een keer in de 2 jaar met hun op vakantie en de broer van Mark en zijn vriendin! en dit jaar wordt dat dan wss Centre Parcs ofzo haha, we sparen maandelijks een bedrag daarvoor en zijn vorig jaar een weekendje naar Maastricht geweest! Mijn papa is een schat, ben echt een papa's kindje altijd al geweest, maar mis mama nu wel heel erg, weet zeker dat ze de 1e was die Lisa zag!

nieuwe vraag: Leven jullie opa's en oma's nog en hoe vonden ze het om overgrootouders te worden, was dit hun eerste achterkleinkind?

liefs Daantje

Ja lekkere vraag want jullie zijn nog niet bevallen maar hoe vonden ze het dan toen jullie vertelden zwanger te zijn?

Hier een super trotse oma aan mijn kant (hebben het kamertje van haar gekregen, veel te gek, maar haar 1e achterkleinkind, oma en opa van Mark hebben al wat achterkleinkinderen maar straalde echt toen ze Lisa voor het eerst zagen en mijn opa is een beetje dement en komt morgen kijken....

Ik heb geen grootouders meer, maar de oma van mijn vriend was ontzettend blij toen we haar vertelden dat we ons eerste kindje kregen..... helaas leeft ze  nu bij de tweede  niet meer. Ze voelde zich ontzettend verantwoordelijk voor ons, aangezien vriendlief zijn ouders niet meer leven. Was ook altijd ontzettend blij om Zoë te zien.

Heerlijk daantje dat je zo goed met je papa en schoonouders kunt opschieten. Hier ook heel blij dat vriendlief geweldig met mijn ouders kan, anders had hij behalve ons niemand meer. De gedachte dat je moeder haar als eerste heeft gezien, leeft hier ook hoor. Zo zijn ze er toch een beetje bij.

Nieuwe vraag.......pfff

Hoe ziet je ideale woning eruit...... de eindejaarsloterij komt er weer aan.... ?

Mmm, ideale woning.....uhhh, grote woonkamer met open haard, praktisch in te delen, grote tuin (met tuinman graag ), 4 of 5 slaapkamers, balkon boven, ruime keuken met kookeiland, zolder, vrijstaand, rustig gelegen, garage en voldoende bergruimte. Oh ja, en liefst ook nog iemand erbij die de tent schoonhoudt, haha. Ja, dit is het wel zo'n beetje volgens mij.

Van welke bloemen houd je ?

Absoluut rozen, en dan vooral rode of witte!!!
Had bij ons trouwen een rode bos en rode corsages, heeeel gaaf!

Welke 3 wensen zou jij je (ongeboren) kindje willen meegeven?
(hoezo, bijna kerst...)

Gr. Sonja

3 wensen voor mijn meisje:

1 Ik wens je veel gezondheid toe

2 Ik wens je een gelukkig leven toe

3 Ik wens je veel plezier in het leven toe

En zo kan ik nog wel even doorgaan ik wens haar eigenlijk het allerbeste van de wereld toe haha

Nieuwe vraag:

Als je moet kiezen Zomervakantie of Wintervakantie?

liefs Daantje

ps ik kies zelf voor zon zee strand mmmm

Zomervakantie! Ben meer van de zon zee strand en dan leuke dingen doen...

Hou heel erg van de winterse sferen en het knusse van die tijd maar op vakantie is naar de zon!

Wat zijn je goede voornemend voor 2009?

Mijn goede voornemens, ik heb ze eigenlijk nooit, doe altijd mijn best haha. Maar oke dit jaar ga ik nog meer mijn best doen om de allerliefste mama voor mijn 3 kids te zijn die ze zich wensen kunnen!

Wat eten jullie met kerst? (of staat die vraag al ergens? haha...heb het niet gelezen) zo ja,   blijven jullie thuis of gaan jullie weg?

Terug
Bovenaan