Spelletje

Hier eten we op kerstavond altijd bij mijn ouders. Ze zijn 24 december getrouwd, dus dan is het vaak gourmetten of iets dergelijks. Met kerst hebben we eigenlijks nooit verplichtingen, maar misschien dat we dit jaar nog naar vrienden van vriendliefs ouders gaan. Aangezien zijn ouders zijn overleden, voelen ze zich een beetje verantwoordelijk naar ons toe. Hun kinderen zijn ook vrienden van ons, dus dat is wel gezellig.

Als de kleine nou lang op zich laat wachten, dan weet ik het niet hoor.... gewoon lekker thuis is dan ook wel heel lekker. We gaan in elk geval niet uiteten!

Sturen jullie dit jaar ook kerstkaarten, of laat je het erbij?

Heb voor dit jaar zelf een kerstkaart gemaakt via photoshop en hoef alleen nog een foto van de kids erin te doen, dus als de kleine niet 2 weken te lang op zich laat wachten, dan zijn dat mijn kerstkaarten.

Liefs Noah

Nee wij sturen geen kerstkaarten dit jaar! Normaal heb ik een hele stapel maar dit jaar slaan we een keer over, mss wel naar ouders enzo maar verder niet!

mmm nieuwe vraag even denken hoor!

WAT IS HET EERSTE WAT JE NA DE BEVALLING GAAT ETEN/DRINKEN WAT JE TIJDENS JE ZWANGERSCHAP NIET MOCHT? OF WAT HEB JE ALS EERSTE GEGETEN/GEDRONKEN?

even zelf ook antwoord geven, maandag kreeg ik in het ziekenhuis van manlief een bruin bartje met filet americain mmmm en 's avonds bij het eten van het ziekenhuis een flesje rose maar na een paar slokken had ik al genoeg hoor!

liefs daantje

Ik wil een Italiaanse bol met filet, beetje zout en peper......

s'Avonds een lekker mals stukje vlees, ossehaas of biefstuk, lekkere champignonetjes erbij met kruidenboter. We hebben thuis nog een fles wijn staan van de vakantie.... komt van een voor ons speciaal stukje grond..... dus die wil ik ook wel proeven, maar denk dat  we die lekker tot kerst laten liggen (als de kleine er dan is.... anders hebben we nieuwjaar nog mocht ik heel erg overtijd gaan  ben nu 39+3wk).

Hebben jullie veel in  jullie huis moeten veranderen voordat je  er kwam wonen?

We hebben zelf een typische jaren 70 woning waar nog nooit wat aan gebeurt was... alles (binnen en buiten) bruin, geel,  oranje en groen (zelfs een groene keuken)... Inmiddels is het een moderne woning en hebben we alles vervangen..... zelf, anders was het geen doen, gelukkig is vriendlief heel handig en konden we het zo doen, maar heeft ons wel bijna 3 jaar tijd gekost, maar toen waren er nog  geen kids.  

Liefs Noah

Vergeleken met jullie hebben we zo goed als niets hoeven doen,
de kleuren stonden ons niet aan, dus wel echt alles geverfd.
Was de keuze tussen een goedkoper, ouder huis en zelf inderdaad veel te klussen en laten vervangen of dit huis wat we gekocht hebben van iemand die een eigen klus/timmerbedrijf heeft. Wel een stuk duurder, maar erg goed onderhouden. Voordeel vinden we nog steeds de ligging en de grote achtertuin. In de toekomst veel mogelijkheden om eventueel aan te bouwen, en in een buurt met kinderopvang/school op loopafstand, veel groen en verkeersluw.

Welke eigenschappen hoop je dat jullie kind van jou hebben en welke van je partner?
(of welke eigenschappen juist niet!)

We wonen nu bijna 6 jaar in dit huis en hebben elk jaar nog wel wat verbouwd.
Ons huis is al bijna 200!!!!! jaar oud. Voor dat we er in gingen hebben we de slaapkamers van de kids gedaan en de gang boven, daarna onze slaapkamer. Vervolgens de woonkamer en de speelkamer (was eerst een benedenslaapkamer) En nu zijn we dus bezig met de keuken, gang beneden en de trap.
In de toekomst hopen we nog de bijkeuken met daarin badkamer en wc te vernieuwen (is een jaar of twaalf geleden gedaan dus kan nog wel even mee)
En dan zijn we het hele huis rond!!!

nieuwe vraag.......   Leven jullie ouders van beide kanten nog?

Wij hebben alleen nog maar onze moeders (ook geen opa's en oma's meer)
mijn vader is al overleden toen ik 14 was en mn schoonvader is een paar dagen na de geboorte van onze derde overleden.

Nog even kijken op het forum....

Dubbele vraag!!

Wat hoop ik dat ze van mijn partner hebben.... de handigheid qua klussen en dingen oppakken, maar liever wat netter in ook dingen opruimen als je ermee klaar bent...(gelukkig heeft hij zijn eigen domein... de garage).... van mij de nauwkeurigheid, maar liever niet het ongeduldig/gefrustreerd zijn als iets niet wil.

Mijn ouders (en zusje)  leven gelukkig nog, maar de ouders van vriendlief zijn allebeide overleden. Zijn moeder toen ie 18 was en zijn vader 7 jaar later. Hij heeft voor de rest geen familie meer en ook mijn grootouders zijn al overleden.   Kleine familie dus.

Een vraag die vast al gesteld is.... wat zijn jullie hobbies?

Ik zit graag digitaal te scrappen met foto's of als het goed weer is pak ik graag s'avonds de trike om een stuk te rijden, het is ooit de bedoeling om over te stappen op motor, maar voor lessen gun ik mijzelf geen tijd... en momenteel is het forum zeer verslavend!!

Mijn hobby's zijn Muziek (luisteren niet maken), concerten bezoeken (zal nu wat minder worden) schilderen, internetten.

Ik heb jaren in een muziekwinkel gewerkt en heb dan ook een cd collectie die zo'n 500 cd's telt. Vind het heerlijk om er een avondje voor uit te trekken en dan om de beurt een nummer van een cd te draaien, wijntje erbij..........

Concerten bezoeken, afgelopen jaar oa van Coldplay, Rockin park met Lenny kravitz, counting crows, Anouk. Jaren daarvoor oa Robbie Williams, U2, Pearl Jam (2x), Skin, Acda en de Munnik en nog  vele meer haha

Schilderen ben ik mee begonnen nadat mama is gestorven, doe het de laatste tijd meer minder, maar is heerlijk om je gevoelens op zo'n doek kwijt te kunnen.

Ja internetten spreekt voor zich he? haha verslaafd aan dit forum sinds ik zwanger was........

Nieuwe vraag, wordt steeds moeilijker er zijn al zoveel vragen gesteld.......

Wat is je favoriete tv serie? of tv programma?

liefs daantje

Terug
Bovenaan