A
Anoniem
Guest
Hier eten we op kerstavond altijd bij mijn ouders. Ze zijn 24 december getrouwd, dus dan is het vaak gourmetten of iets dergelijks. Met kerst hebben we eigenlijks nooit verplichtingen, maar misschien dat we dit jaar nog naar vrienden van vriendliefs ouders gaan. Aangezien zijn ouders zijn overleden, voelen ze zich een beetje verantwoordelijk naar ons toe. Hun kinderen zijn ook vrienden van ons, dus dat is wel gezellig.
Als de kleine nou lang op zich laat wachten, dan weet ik het niet hoor.... gewoon lekker thuis is dan ook wel heel lekker. We gaan in elk geval niet uiteten!
Sturen jullie dit jaar ook kerstkaarten, of laat je het erbij?
Heb voor dit jaar zelf een kerstkaart gemaakt via photoshop en hoef alleen nog een foto van de kids erin te doen, dus als de kleine niet 2 weken te lang op zich laat wachten, dan zijn dat mijn kerstkaarten.
Liefs Noah
Als de kleine nou lang op zich laat wachten, dan weet ik het niet hoor.... gewoon lekker thuis is dan ook wel heel lekker. We gaan in elk geval niet uiteten!
Sturen jullie dit jaar ook kerstkaarten, of laat je het erbij?
Heb voor dit jaar zelf een kerstkaart gemaakt via photoshop en hoef alleen nog een foto van de kids erin te doen, dus als de kleine niet 2 weken te lang op zich laat wachten, dan zijn dat mijn kerstkaarten.
Liefs Noah