Spelletje

Mentaal gezien wel, voor  zover je er echt klaar voor kunt zijn.
(heb het boek van Veilig bevallen zo goed als uit!)
Maar er zijn nogal wat dingen die geregeld moeten worden.
Tekst voor het kaartje zijn we nog niet helemaal uit, nu druk bezig de babykleertjes te wassen etc.
Maar ben pas 25e uitgerekend, dus als het goed is heb ik nog wel even, en anders zal het allemaal ook wel loslopen. Als ik iedereen mag geloven loopt het toch anders dan
je zelf denkt.

Wat is het sterkste bakerpraatje wat je hebt gehoord tijdens je zwangerschap?
(mbt zwangerschap/bevalling)

Niet met je benen over elkaar zitten, dan krijg je een kind met een punthoofd!!

Nou ik krijg er een puntkont     van als ik met de benen over elkaar zit.... de kleine dan wordt dan zo druk daar onderin.... niet fijn... kindje wil gewoon de ruimte hebben, net als mama.

Heb je het  de familie ook op een speciale manier verteld dat jullie/je in verwachting was? En zo ja, hoe?

Ja  op een beetje speciale manier. Wij hebben beide ouders  een voorleesboekje gegeven op moederdag om voor te kunnen lezen aan onze zoon, zo'n boekje van : Er komt een baby bij.

Durf je, nu de bevalling nadert, nog veel de deur uit te gaan ??

Hmm, ik weet dat het niet goed is om uit angst alle dagen maar binnen te blijven (dan duren ze ook nog langer natuurlijk) maar echt prettig vind ik het niet om de deur uit te gaan. Ik heb allerlei voorzorgsmaatregelen genomen (handdoeken ind e auto etc) en vanmiddag ben ik gaan winkelen en dan spookt toch door mijn hoofd: "wat nu als mijn water breekt als ik in een winkel ben?"   Het is gewoon een soort ongerust gevoel. Dus ik ga wel, maar niet met veel plezier haha.

Heeft je babykamer een bepaals thema?

Nee, niet speciaal, alles wat ik leuk vind, mag erin.

Heb je een favoriet tvprogramma ? Zo ja, welke?

Ja ik kijk graag naar gooise vrouwen  (schrijf ik dat nou goed?) en Derek ogilvie en nog een paar programmas, gillend naar huis, dom gedoe maar kijkt zo lekker weg haha.

Wat is je favo vakantiebestemming? (eventueel favo bestemming voor kids hihi, hebben wij gelijk allemaal wat aan)

's Zomers Italië met stip op nummer 1 en 's winters Zwitserland. Italië is dan vaak een camping voor mijn zoontje (en dalijk voor 2) en Zwitserland een chalet. Heerlijk skieën, wandelen, lekker eten, sneeuw, zon, mmmmmmmm, oei ik ben gelijk aan het wegdromen. Misschien even kijken of we nog wat kunnen boeken voor februari ??!!

Hartig snoepen of zoet snoepen ?

Beide!! Haha, nee als ik moet kiezen dan toch hartig. Dropjes, chips, zoute sticks...moet ik nog doorgaan?

Waar doe je de meeste boodschappen (welke winkel)?

Terug
Bovenaan