Spelletje

Leuk spelletje !!!

Ik ben fulltime moeder, dus heb geen baan, maar het huishouden doen vind ik ook werk !!! Doe wel de administratie voor ons bedrijf erbij.
Dit word het vijfde kindje dus heb ook geen tijd voor een echte baan en zou ook niet weten wat ik precies zou willen doen (heb nooit een baan gehad)

nieuwe vraag :   Zou je een groot gezin willen ?

Een groot gezin lijkt me super!! Maar dan moet dat qua ruimte en financieel allemaal wel kunnen....Ach eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat met 2 kids, maar mijn vriend en ik hebben  allebei niet echt zoiets van dit is de laatste zwangerschap dus wie weet.........

Nieuwe vraag; Hoe heb je je familie verteld dat je zwanger was??

Beide kanten hebben we een fotolijstje gedaan met daarin het welbekende gedichtje:

"Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien. maar als ik in december ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?"

Mijn schoonouders vierden die dag hun trouwdag dus dat was een mooi moment om een cadeau te geven en de rest van de familie was er meteen bij haha. De volgende dag zijn we met zo'n zelfde lijstje naar mijn ouders gegaan. Geweldig om de reacties te zien.

Beoefen je een sport (niet zwanger)?

ja! Sport is leuk!! Ik durfde alleen niet meer te sporten toen ik wist dat ik zwanger was. Dit is mijn derde zwangerschap en rekende er niet meer op... De andere 2 zwangerschappen zijn in miskramen geeindigd dus ik was erg voorzichtig toen ik het net wist!

Ik doe aan Bodyjam bij ons op de sportschool 2 keer per week.. t is een soort streetdance en ik vind het helemaal geweldig... Voor na de zwangerschap weet ik t nog neit precies, mijn oude dames voetbal team heeft zich voor een deel weer opnieuw aangemeld en ze hebben ook gevraagd of ik weer mee kom doen... heel veel zin in vooral om de leuke tijd die ik heb gehad maar weet t gewoon nog niet allemaal... ik zie t straks wel.

Laat je je kindje straks  dopen en waarom wel/niet?

Goh wat leuk zeg dat bodyjam en ik kan me voorstellen dat je eerst even niet wilde sporten omdat je bang was voor gevolgen.

Ehm antwoord op de vraag:

Nee, wij laten ons kind niet dopen. Wij zijn niet kerkelijk gezind en ook wij zelf zijn beiden niet gedoopt. Het heeft voor ons dus geen waarde.

Wat voor soort babyboek heb je gekocht voor je kindje? (dus waar je de eerste momenten in beschrijft)

Geen!

Ik maak een fotoboek waar echt alles in komt te staan van het eerste jaar. Heb wel een soort lijst waar van alles op staat wat in het fotoboek moet.... van stamboom tot haar, tandjes, ctg uitslagen  ed, maar de rest, qua achtergronden  maak ik zelf op de computer via photoshop  en laat ik printen. Heel veel werk, maar ook heel leuk om te doen.

Hoe hebben jij en je partner elkaar ontmoet?

Oh! Dat is inderdaad erg leuk! Wel tijdrovend...ik hoop dat je er de tijd voor kunt vinden.

Wij hebben elkaar in 2001 op het internet ontmoet in een chatroom van onze favoriete band  We bleken erg dichtbij te wonen en spraken af. Na een halfjaar waren we een officieel stelletje. <3333

Welk boek raad je iedereen aan om te lezen?

Afgelopen zomer heb ik het welbekend "Komt een vrouw bij de dokter" gelezen van Kluun.....

Vriendlief wist niet wat hij zag.... we zaten heerlijk buiten (op de camping) met een olielamp aan, ik boek vlak voor mijn gezicht en de tranen stroomden over mijn wangen.... Hij vond het zo jammer dat het te donker was voor een foto!!

Nu lees ik dagelijks, winter in sesamstraat.... ook heel leuk.

Nieuwe vraag: Wie willen jullie bij de bevalling hebben?

Terug
Bovenaan