Spelletje!

Ja goed idee!

Ik verhaar me te pletter!!! Ha,ha,ha. overal kom je mijn haren tegen, vreselijk. Het valt er niet met bossen tegelijk uit, maar ik vind t niet fris dat ik ze overal maar laat slingeren zeg maar. Met 2 katten en een hond en dan ook nog eens een moeder die verhaart.... ik mag wel een schoonmaakster inhuren!!
Als ik het haar borstel zit de borstel overvol, als ik mijn haren uitspoel zonder te wassen dan zit er óok weer zat in het putje. De kapster had me er al voor gewaarschuwd. Vanaf 3 maanden na de bevalling begint t feest. Tot hoelang zei ze er niet bij.

Maken jullie nog een ouderwets fotoalbum, met geknipte en geplakte foto's etc.?

Ik vind t wel lastig, want ik heb alleen maar digitale foto's. Honderden inmiddels. Het kost nu zoveel tijd om ze uit te zoeken, te printen en in te plakken.. Natuurlijk wil ik ook een mooi album, maarreh..... ik ben nog niet begonnen.... wel archiveer ik nauwkeurig in de computer. En maak ook regelmatig  backups. Maar toch...
Liefs Pippi  

Hoi,

ja ik maak heel trouw een fotoalbum, iedere keer als ik ongeveer 20 foto's heb die ik leuk vind laat ik ze afdrukken en ga weer aan de slag. ook ben ik een boek van ikke aan het bijhouden. zelf vind ik het heel leuk om in mijn boeken te kijken, maar ik heb dan ook nog steeds verlof/ vakantie, dus het zal over 2 weken ook wel allemaal anders worden.

is de relatie met je partner veranderd nu de kleine erbij is? is het beter of was het beter?

gr floor

hoi floor

bij mij is de relatie niet echt heftig veranderd wel iets.
we hebben namelijk al een dochtertje van 5 jaar en nu een zoontje van 6,5 weken erbij.
na onze eerste ging de relatie wel moeilijker, vooral omdat je moe bent en sneller geiriteerd ons dochtertje huilde namelijk heel erg veel, achteraf had ik niet genoeg voeding gaf bv.
nu gaat het eigenlijk wel heel erg goed, ja effe weer wennen aan de nieuwe situatie maar we hebben allemaal wel ons plekje weer gevonden.
en met een tweede ben je toch makkelijker.
wij praten wel overal over dat deden we niet.
proberen ook echt even aandacht voor elkaar te maken.

mijn vraag?
huilt jullie kindje ook vaak omdat hij of zei de speen weer heeft laten vallen? en gaan jullie dan ook telkens naar boven om die te geven?

Joah huilt soms als hij naar bed gaat en zijn speentje kwijt is. Ik laat hem dan niet zo hele lang huilen, omdat het met het indoen van zijn speen klaar is. Dat is hooguit 3x. Soms blijf ik ff boven zodat ik nog een x heen kan. Maar de laatste tijd huilt hij steeds minder.

Pff moeilijk vragen te verzinnen zeg.

Merkkleding voor die kleintjes (ook de wat oudere die er 1 jaar mee doen) of Zeeman, Wibra, Hema, Henk/Bertus ten Hoor?

Hier absoluut geen merkkleding. Dus geen Gaastra jas van 60 euro bijvoorbeeld.
Heb vanmorgen een ribjas voor Joah gekocht voor 7,99 bij de Zeeman. Lichtbruin, gevoerd met katoen, geen polyester.
Nu heeft hij zijn eigen stoere jongensjas. Wilde hem de winterjas van zijn zus(sen) aan doen. beetje neutraal model, oranje. Maar zag deze en voor dat geld krijgt hij dus gewoon een nieuwe.
Ik zie het nut niet in van merkkleding, want een winkelhaak komt ook in een dure jas of een gat vallen ze ook in een dure maillot. En bij die hele kleintjes is het nog eens zonde als ze er maar 2 maanden in passen en het zo goed als nieuw in de kast kan als ze er uit gegroeid zijn.
Wij lopen zelf trouwens ook niet in dure kleding hoor.

Hej!!

Nou, hier ook weinig merkkelding hoor. Heeft hier absoluut geen enkele zin. Onze 2e zoon valt bijna wel elke week een gat in zijn broek, sokken stuk e.d. Het is weer zo'n periode. Ik heb zelfs samen met mijn moeder nog voor Linde geboren werd allerlei spijkerbroeken korter gemaakt, zodat hij ze als korte broek aankon, opgelapt e.d. Werkelijk ik bleef naar de H&M lopen. De oudste heeft nu minder schadeplekken zeg maar. Voor Linde koop ik wel eens Esprit, gewoon omdat het zó leuk is. Maar ik koop niet veel. Ik heb wel veel gekregen en daar zit ook wel merkkleding bij. Dat vind ik ook eigenlijk wel heel leuk merk ik. Maar zelf merkkleding kopen.... nee niet veel.

Tja dan weer een nieuwe vraag (weet niet of die al eens gesteld is):
Alle hapjes zelf koken,pureren, etc. of potje voor t gemak?

Ik ga voor beide, als Linde zover is. Potjes voor de voorraad en onderweg, vers als ik toch thuis ben en lekker aan kan klooien in de keuken.

Terug
Bovenaan