Spelletje!

Hoi,

Leuk Pippi dat je de weg naar dit forum gevonden hebt, haha! Jammer dat alle berichten weg zijn he?

Antwoord op je vraag: Tijn slaapt bij ons in een wiegje op de kamer nog. Sterker nog, Tijn heeft nog geen eigen kamer, haha. Eindelijk gaan ze in september de dakkapellen plaatsen op zolder. Mijn dochter verhuist dan naar onze slaapkamer, Tijn gaat naar haar babykamer, en wij verhuizen naar zolder. Maar goed, geen probleem hoor, want het was van te voren toch al onze bedoeling om Tijn op onze slaapkamer te laten slapen de eerste tijd, lekker makkelijk en gezellig!

Nieuwe vraag: gebruik je Zwitsal voor je baby of een ander product?

(wij gebruiken Weleda, Julia kon niet tegen zwitsal, dus bij Tijn hebben we het niet eens geprobeerd!)

Hoi!

Op dit moment gebruik ik bijna met alles zwitsal. Dit komt omdat ik deze producten vrijwel allemaal gekregen heb... dus die maken we eerst maar op. Verder ben ik wel een voorstander van lekker goedkoop :), maar 't moet wel goed zijn. Dus ik weet nog niet wel merk ik hierna ga gebruiken. Van de billendoekjes vind ik die van zwitsal wel erg goed. Laatst waren ze in de aanbieding, dus heb ik flink ingeslagen :p

Welk merk pampers gebruik je, waarom heb je voor dit merk gekozen, heb je ook andere merken uitgeprobeerd?

groetjes!!

Ik gebruik op dit moment de Kruidvat luiers, maar normaal heb ik altijd Pampers. Bij onze oudste hebben we van alles uitgeprobeerd, maar komen elke keer weer bij de Pampers uit. Nu heb ik voor de kleine nog de gele verpakking.

En gebruik voor de doekjes altijd die van de DA. Die vinden wij het allerfijnst (ook na uitvoerig onderzoek )

Even nadenken over een vraag:
Kom je alweer aan jezelf toe? En wat doe je dan voor jezelf?

Groetjes junimama.

Grappig dit spel!!!

Onze zoon is van 31mei dus 8weekjes en ja ik heb zeker al tijd voor me eigen!! Ik ga dan heerlijk buiten een boekje of tijdschrifje lezen.....lekker computeren....soms breng ik de kleien man even bij oma en ga ik lekker er even alleen tussenuit overdag..boodschapjes doen of even na de stad!! Heerlijk en weer bijgetankt!!

Mijn vraag:
Als je kon kiezen...2 kindjes vlak na elkaar of een paar jaar er tussen??

Groetjes

Voor mij het liefst (als ik kan kiezen) dan een paar jaar ertussen. Ik heb een zware zwangerschap gehad met bekkeninstabiliteit en een hele zware bevalling, dus ik wil nog ff gewoon genieten van mijn kleine meid en zorgen dat mijn lijf weer wat rust heeft.

vraag: zijn de zwangerschapskilootjes er al af? Hoe heb je die eraf gekregen?

(Ik geef borstvoeding maar er zijn toch nog aardig wat kiloos blijven plakken zeg maar ;-)

Liefs,
J_J

Op deze leuke vraag kan ik gelukkig een blij antwoord geven, haha. Alle kilo's zijn er nml alweer vanaf. Tot mijn eigen verbazing want had er rekening mee gehouden dat het wel even kon duren inderdaad.
Ik kwam intotaal 17 a 18 kg aan tijdens de zwangerschap en nu (11 wk na de bevalling) weeg ik zelf anderhalve kilo lichter dan vóór de zwangerschap.
Ook m'n buik is weer terug in proporties dus geen blubberbuikje meer (vond het net een drilpuding lijken de eerste weekjes, hihi).
Heb er niks voor hoeven doen zoals sporten, lijnen enz.
Heb wel borstvoeding gegeven, denk dat dat wel een handje geholpen heeft, maar ben na ong 8 wk overgestapt op flesvoeding.

Nieuwe vraag; Zijn jullie de eersten uit vriendengroep met kinderen en heeft dat het contact ook veranderd?? of zijn er al veel kinderen?? en wordt het contact met de vrienden er beter of minder leuk op??  
(wij zijn de eersten, een ander 'stel' is nu ook zwanger, geweldig!, maar de vrienden zonder kids moeten er niets van hebben, dit contact wordt wel minder hecht en minder vaak merk ik)

wij hebben vrienden met kinderen en ook zonder
maar moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om met vriendinnen die ook kinderen hebben het te kunnen delen
die begrijpen precies waar je het over hebt
maar ik denk dat het misschien ook met leeftijd te maken heeft want de meeste vrienden die nog geen kinderen hebben willen er ook wel snel al aan beginnen

vraag: hoe is het met de hormonen? nog huilen enzo?

(ik ben ruim 6 wk geleden bevallen en ik begin nu weer beetje mezelf te worden, in het begin moest ik al snel huilen om vanalles..   dan was Celeno aan het huilen van de krampjes en stond ik gezellig mee te huilen )

Ik ben ruim 2 weken geleden bevallen, en heb eigenlijk weinig last gehad van mijn hormonen.
Als je de verhalen mag geloven kan je er heel veel last van hebben, dus daar had ik me ook op voorbereidt, maar tot nu toe valt het mee.
Toevallig heb ik vanmiddag een traantje weggepinkt toen ik mijn meisje aan het bewonderen was.
Ze is ook zo mooi........zucht.

Hoe lang na de bevalling heb je gevloeid?

Terug
Bovenaan