Spelletje!

Ga ik weer gelijk ff op reageren hoor :).
Ik moet 1 okt weer beginnen, en wilde nog wel bv blijven geven, dus moet ik ook een voorraadje opbouwen. Ga daar denk ik half sept mee beginnen. Bij Chiara heb ik een half jaar bv gegeven en het kolven ging goed op mijn werk.

Marije: ben je vast op Scheveningen ten huwelijk gevraagd ???

Nieuwe vraag: Ik zou binnenkort wel eens met z'n viertjes naar een pretpark willen, vooral natuurlijk voor mijn oudste.  Heeft iemand daar al ervaring mee (ging het goed met voedenl/slapen)?    

Groetjes ESther

mijn man en ik zijn geweest uit eten toen onze kleine 2 weken was. dit was lekker, maar toch wel snel, ik miste ons manneke heel erg. inmiddels hebben we al 2 feesten gehad waar we samen zijn geweest. ik merk zelf dat het steeds beter gaat, maar omdat ik met borstvoeding zit ben ik toch nog veel bezig, of kolven, of eerder naar huis (dit komt me ook wel goed uit, kan ik op tijd het bed in:) ).

nieuwe vraag: zijn jullie lichamelijk helemaal hersteld?
ikzelf niet helemaal, ben 21-05 bevallen. voelde me na 3 weken super en heb teveel gedaan. nu heb ik bekkenbodemtherapie, en wat middeltjes van de huisarts dit helpt. en onze kleine huilt nu veel minder, waardoor ik de nachten door kan slapen en dus echt bij aan het komen ben.

oeps, ik zie nu dat er twee pagina's zijn en dat ik op de eerste pagina gereageerd heb.
wat betreft het pretpark, van mij hoeft dat nu nog niet, maar vooral omdat het onze eerste is en het voor hem geen meerwaarde heeft.

de vraag heb ik al staan in mijn vorige reactie.

gr floor

We zijn vorige week woensdag samen uiteten geweest, we zijn maar 2 uur
weggeweest maar het leek wel een hele dag! haha! 2 uur geen gehuil en
geen kind dat om je aandacht vraagt heerlijk maar wat waren we weer
blij dat we thuis waren en ik Jasmia lekker vast kon houden en we onze
dochter van 21mnd nog zelf op bed konden leggen! haha!

We zijn helemaal niet van de oppas regelen of onze kindjes wegbrengen,
we doen het liefst leuke dingen met onze meiden erbij maar af en toe
even wat samen doen is heus ook heel fijn!

Ga je dit jaar nog op wintersport en gaan dan de kids mee?

Nee, wij gaan niet op wintersport. wij zijn ook geen wintersporters, haha, maar anders had ik het waarschijnlijk met een baby niet gedaan. Lijkt me dat zo'n kleintje er niet echt veel aan heeft. Maar voor mijn dochter (bijna 3), zou het wellicht erg leuk kunnen zijn.

Hebben jullie een abonnement op een opvoed/kinderblad? Zo ja; haal je er veel tips uit?

(Ik heb sinds kort het blad kinderen, ik vind het een erg leuk blad)  

Hej allemaal,

Nee ik heb geen abonnement. Iks chijn me opgegeven te hebben voor Vi Föräldrar (Wij Ouders) maar dat zal wel in een vlaag van hormonale verstandsverbijstering geweest zijn en ik heb het teniet gedaan, ha,ha,ha. Ik koop af en toe een leuk nummer van de Zweedse ouders van nu, maar een leuker blad is Mama. Ik heb hem toevallig vandaag weer gekocht. Er staat nu in dat de Mama ook in NL verkrijgbaar is. Leuk zeg!

Vraag:
Doe je je kindje elke dag in bad?

(ik niet, was niet aan te raden voor Linde haar huid).
Liefs Pippi

Hoi hoi,

Wij gebruiken het badje bijna niet! Sofie gaat om de dag 's avonds lekker met papa onder de douche! Even een lekker momentje voor hun beiden! De andere dag was ik haar even snel met een washandje en wat water. Ik gebruikte altijd de Goedemorgen washandjes van Zwitsal, maar daar krijgt ze sinds kort allemaal vlekken van in haar gezichtje, dus dat doen we maar niet meer!

@ Pippi: de Mama is inderdaad hier ook te koop, heb de nieuwste nu thuis liggen, echt een leuk blad!

Ok, volgende vraag: Rust en Regelmaat of je kindje lekker bij je houden en overal mee naartoe nemen??

Sofie heeft namelijk veel belang bij Rust en Regelmaat, als ik een hele dag met haar op stap ga wordt ze huilerig en wil ze bijna niet slapen. Thuis houden wij Voeden, samen spelen, alleen in de box spelen, inbakeren en slapen aan en dat gaat heel goed. Ik kan eigenlijk ook maar 1 uitstapje per dag maken ('s ochtends of 's middags) dit is wel eens lastig, maar het is beter voor Sofie!

Groetjes Marije

tja....das een moeilijke!   Mijn dochter heeft ook zeker het meeste baat bij rust en regelmaat maar ik neem haar ook ergens mee naar toe als ik weg ga want ik vind dat ze daar wel aan moet wennen!

de volgende vraag...:
Hoe snel wil je de tweede

Terug
Bovenaan