Sprong 11?? ???

Ja os niet normaal hoor, veel mensen snappen het volgens mij echt niet! Als ik dan zie op t nieuws hoe druk t op vele plekken is afgelopen weekend! Man man man, wat een egoïstisch volk zijn we toch, denk ik dan. Alleen aan jezelf denken, maar niet aan je medemens...
Ik werk in het speciaal onderwijs. Voortgezet, dus lekker met pubers ?
Een school voor leerlingen met een verstandelijke beperking en gedragsproblematiek.
Het thuis werken wordt nu wel lastig, aangezien ik heb besloten om mijn zoontje voorlopig niet naar mijn ouders en schoonouders te brengen. Zijzitten namelijk beiden in een verhoogde risicogroep. Dus zodra mijn zoontje in bed ligt, schiet ik achter de laptop. En dan hopen dat hij ook even een flinke ruk maakt hahaha!
Gelukkig is het nu mooi weer en kan ik op tijd met hem even naar buiten. Snel een blokje om en verder lekker achter in de tuin met de bal, in de zandbak, spelen met het gras en de blaadjes enz. We verzinnen wel wat! Het is nu even biet anders!
En lang leve de digitale wereld denk ik dan nu ook weleens! Vrijdag met mn vriendinnen een vrijdagmiddag borrel via videobellen gedaan haha! Was echt leuk!
Hoe ga jij nu om met je sociale leventje?
 
Jaa heel bizar hoe veel mensen gewoon hun ding blijven doen alsof er niks aan de hand je ben benieuwd of het nu na gisteren avond zal veranderen...
Ooo dat is denk een vrij pittige baan zeg! En geloof ik dat het bijna geen doen is met een klein mannetje thuis die snapt er niks van en wilt aandacht want mama is er de hele dag! Fijn dat jullie lekker een tuin hebben waar hij kan spelen die missen wij helaas en dus vooral nu!
Hahaha wat een goed idee zeg met vriendinnen zo een vrijdag middag borrel dat is een heel goed idee. Nou ik doe met regelmaat nu video bellen met sws de opa's en oma's en haar nichtje waar ze veel mee is.. en gelukkig spreek ik mijn vriendinnen veel via de app of bellen en we doen ook wel bv wandelen of even ergens buiten spelen met de kindjes en dan inderdaad met een flinke afstand ertussen en alleen op plekken waar het rustig is. 
Vind het echt een vreselijke tijd dit. 
Gaat mij te lang duren ! 
 
Terug
Bovenaan