Sprong 11?? ???

Mijn zoontje is nog steeds ziek. Koorts en diarree.. Al de 5e dag met koorts... Elke nacht is het wakker worden en huilen. Echt zo zielig! Hopelijk gaat het morgen wat beter!
Gek he? Hoe ze zo ineens weer even n ander (lees: slechter) ritme hebben? Geen idee dan idd wat dat is en wat er dan is! Hopelijk gaat het snel beter ja! Vooral volgende week ja..?
Dat gevoel herken ik zeker!! Hadden vorige week nog! Waren we n dagje en nachtje bij mijn broer met mn ouders er ook bij. Was precies in de periode van t slechte slapen en extreem  roeg wakker zijn. Vreemd genoeg doet hij het daar dan wel goed en sliep hij tot 6.15 uur. Thuus was t toen telkens 5.30 uur! 

hahahha, ik kan die die die wel dromen voortaan ???
 
Ahhh jeetje nog steeds ziek dus ! Wat zielig... en is zijn koorts hoog ??
Dus de nachten weinig slapen ?
Hier is het weer zo erg hoesten sinds vandaag. Is echt zo vreselijk tot spugen aan toe ze hoest altijd makkelijk ben echt wel wat gewend maar het is nu zo erg vind het maar niks ! 
Hahaha ja dat hoor je vaak dat ze ergens anders dan opeens beter slapen gek is dat dus daar hopen wij ook op. Al was het vannacht wel weer oké met slapen. 
We gaan het zien morgen gaan we weg! 
 
Ja koorts is wel hoog. Gisterochtend was t rond de 38, dus dacht ff dit gaat de goede kant op. Echter tegen de avond weer 40,4... Weer drama nacht, dus vanochtend weer naar de huisarts. Blijkt toch n oorontsteking te hebben en de longetjes waren ook niet helemaal zuiver. Hebben nu antibiotica kuur gekregen. Na t weekend moet de koorts weg zijn, anders weer terug naar de huisarts. Hopelijk slaat de kuur snel aan en kan hij weer lekker slapen!
Nou, heel veel plezier met zn allen!! Hoop dat het goed gaat!! Ben zeer benieuwd! ?
 
Ahhh jeetje arme ventje zeg !! En slaat het kuurtje al aan ? 
Die oren weten wat altijd arme kindjes.
Hier gaat het allemaal opzich goed haha alleen het slapen is opeens wel even anders. Ze is normaal altijd heel makkelijk naar bed te krijgen maar nu dramaaaaa ze vind het gewoon veel te gezellig en wilt dan echt niet..!! Gisteren sliep ze denk 22.00 en vanmorgen 6."0 alweer wakker dat is dus wel jammer want ze zal vandaag dan wel aardig moe zijn. Maar jaaa gelukkig is het geen week haha! Zelf slaap je ook slecht met meerdere kindjes in huis dan hoor je die huilen en dan weer die! Maar het is ook zeker gezellig en genieten !!
 
De kuur slaat aan gelukkig! Koorts is weg en vannacht voor t eerst weer goed geslapen! Zelfs tot 7.00 uur, ik wist niet wat me overkwam! Vanaf 6.00 uur heb ik alleen maar wakker gelegen en gedacht: nu zal hij wel zo wakker worden. Is hij nu nog niet wakker? Hmmm, het duurt wel lang nu? ? 
Dat had mijn zoontje met kerst ook heel erg, toen waren we n midweekje weg met the family. Wilde er ook te graag bij zijn. Slecht met inslapen idd! 
Dat geloof ik dat t wel gezellig is met zoveel in n huisje! Lekker gezellige en drukke bende! Haha
 
Hier nu weer alles goed! De koorts was toch nog niet weg vorige week. En de oorontsteking ook niet. Hebben veijdag een zwaardere kuur gekregen en die is wel aangeslagen gelukkig! Heb eindelijk mijn vrolijke ventje weer terug!
Ja jeetje zeg, net een bizarre film waar we inzitten!! Ik werk in het onderwijs en werk nu zoveel mogelijk thuis. Het is gelukkig nu we supermooi weer, dus ga lekker buiten in de tuin met hem spelen. Klein blokje om wandelen. En verder houden wij ons hier aan de voorgeschreven hygieneregels en houd ik gepaste afstand als ik in de supermarkt ben. 
Is bij jullie in de buurt ook iedereen aan het hamsteren geslagen? Hier waren de schappen echt bijna allemaal leeg! Zo bizar!!
Wat doe jij nu in deze tijd? Hoe ga jij er mee om?
 
Ahhh jeetje dus hij is goed ziek geweest arme mannetje ! Maar gelukkig nu weer opgeknapt houden zo...! 
Het is echt net een hele slechte film ja. 
Ik werk in de kinderopvang dus ik moest van de week naar mijn werk ben daar 1,5 dag geweest dus wel wat minder dan normaal. Dinsdag moet ik weer werken dus ben erg benieuwd. Er komen weinig kindjes op het moment. Ik ga elke dag even lekker naar buiten met de kleine meid ze heeft dat ook echt nodig dus ik hoop heel erg dat dat ook blijft dat we wel even een frisse neus kunnen halen. Maar als ik bijvoorbeeld de net langs een snackbar loop en daar zijn ongeveer 12 man aan het werk op elkaars lip gaat het niet goed komen ben ik bang mensen nemen het lang niet serieus genoeg 
Het hamsteren slaat echt nergens op hele lege schappen vandaag ook weer ik grijp bij zoveel dingen mis! 
Voor de rest indd zo veel mogelijk thuis ik hoop dat het 6 april voorbij is maar ben bang voor het ergste.. Elke ochtend denk ik weer is dit nu allemaal echt ????
Geef jij op het basis onderwijs les ?
 
Terug
Bovenaan