Start clomid eind 2020/begin 2021

<p>Zijn er hier dames die ook eind 2020/begin 2021 zijn gestart of starten met clomid? Het lijkt mij fijn om ervaringen te delen. <br /><br />zelf ben ik reeds gestart met Provera ivm PCOS en start ik op cyclus dag 3 met Clomid 50g. </p>

@Liekee, Ik ben 10 december voor het eerst begonnen met clomid 50mg vanaf cyclusdag 3 tot dag 7. Ik ga het IUI traject in. Ik heb vandaag de 1e follikel meting echo gehad (cyclusdag 11 vandaag) en had 1 eitje van 13mm. Maandag terug voor de 2e echo en denk dus begin van de week de eerste inseminatie. Ben benieuwd...

Jij al begonnen met Clomid? Ik heb geen bijwerkingen ervan gelukkig.... En hoezo jij ermee begonnen?

Wat spannend! Jullie starten meteen met IUI? Fijn dat je geen bijwerkingen had!

Ik ben gediagnosticeerd met PCOS. Ik ben nu net gestopt met Provera dus ik verwacht rond kerst te beginnen met Clomid!

Hi Lieke!
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met slikken van Clomid 100mg. En omdat mijn cd10 tot en met 12 op kerst en weekend valt, heb ik op dag 13 mijn echo.
Ik heb ook ovitrelle meegekregen om dat te spuiten 2 dagen voor eisprong!
Super spannend. 

Nee, dit is ook mijn eerste ronde.
Ik begin meteen met 100mg (ik weet eigenlijk ook niet waarom) met ovitrelle in combinatie van iui.
Misschien omdat mijn leeftijd ook een rol speelt? Ik ben namelijk al 34.
Ik heb ook last van pcos. Maar gelukkig is mijn menstruatie sinds dit jaar wel vrij regelmatig (rond de 33 dagen)
Ik ben dit jaar 2x zwanger geraakt maar helaas beide miskraam :(
Doe jij ook iui? 

@Lieke, ook heel spannend voor jullie! Wij zijn al dik 2 jaar bezig om zwanger te worden wat maar niet lukt. Bij mij zit alles goed alleen de kwaliteit zaad van mijn vriend blijkt minder te zijn. Ik ben vandaag voor de laatste follikel meting echo geweest, 1 eitje van 20mm, vanavond moest ik ovitrelle spuiten en woensdag de 1e IUI, ben zo zenuwachtig, en dat precies voor kerst!

Zou het deze ronde niet lukken, verhogen ze de Clomid 50mg naar 100mg met ovitrelle. Ze zien toch liever 2 a 3 eitjes voor meer kans. Dus ik ben echt benieuwd.... 

Hoop voor je dat je ook snel goed nieuws krijg! Ik heb veel vrouwen voorbij zien komen met PCOS die na IUI gelijk zwanger raakte dus de hoop is er ?

@Shanny ik denk indd ivm de IUI, als ik het verhaal van Iwanttobeamommy lees. Wij doen (nog)geen IUI. Bij mijn vriend is alles in orde, maar ik heb geen cyclus na het stoppen van de pil. 
@Iwanttobeamommy jeetje 2 jaar. Wat een goed eitje vandaag! Heel veel succes woensdag! 

Terug
Bovenaan