Start clomid eind 2020/begin 2021

@iwanttobeamommy! Wat spannend! Ik heb vandaag mijn laatste 2 dosis clomid op en 28e een echo om te kijken of er eitjes zijn gegroeid.
Ben echt benieuwd naar jouw journey
Succes morgen! 
@Liekee, Bij mijn vriend is ook alles okay. Alleen had ik super onregelmatig menstruatie. Hoop dat je menstruatie nu snel mag komen zodat je aan clomid kan beginnen

@Shannyy & @Liekee, ik heb vanmiddag om 12:30 uur mijn 1e inseminatie IUI gehad. Mijn vriend had jammer genoeg super weinig actieve zaadcellen, maar ze hebben het toch een kans gegeven omdat het altijd nog gewoon kan. 1.1 miljoen en na bewerking maar 0.4 ? lukt het deze maand niet dan volgende maand opnieuw met Clomid 100mg, het dubbele als wat ik nu genomen heb. En zou zijn zaad kwaliteit weer zo weinig zijn dan zitten ze aan ivf te denken... Pff best wel een teleurstelling maar alsnog mochten we de hoop dit keer niet opgeven. Mijn vriend vind het helemaal erg aangezien hij nog nooit gerookt gedronken ect heb ik weer wel en bij mij dus niks mis is maar het probleem bij hem ligt.... Nu wachten of ik mijn menstruatie krijg over 14 dagen, zo niet, dan over 17 dagen testen! 

Ik hou jullie op de hoogte dames en veel succes aankomende weken!  ????

@iwanttobeamommy hebben jullie goede kerst gehad?
Wat is dit spannend. Hopelijk lukt het in 1xen hoeven jullie niet te denken aan ivf.
Ik snap de gedachtegang van jouw vriend wel. Toch het gevoel dan dat je lichaam je een beetje in de steek laat.
Maarja jullie krijgen nu hulp. Dus finger crossed!
Hoe heb je de inseminatie ervaren?
Ik heb vandaag een meting gedaan. Ik heb 1 eitje van 11/12mm dus ik mag 31-12 terug om te kijken of het is gegroeid.
Alvast een fijne jaarwisseling! En hopelijk blijft je menstruatie uit!

@liekee ben je al begonnen met clomid?

@iwanttobeamommy spannende tijd voor jullie! Wanneer mag je testen? 

Ik snap je vriend indd ook wel, soms is het zo oneerlijk verdeeld en maakt je ook machteloos!

@shannyy op welke dag was de eerste meeting? Hopelijk groeit hij lekker door. 

ik ben inmiddels begonnen aan Clomid. Ik heb 4-1 eerste follikelmeting. Ik ben erg benieuwd. 

@Liekee ik had gisteren mijn eerste follikelmeting. Dat was op dag 13 en er was 1 eitje te zien dat groter was dan de rest maar alsnog niet groot genoeg.  Ik moet aankomende donderdag (31-12) terug om te kijken of het eitje is gegroeid.
Jij binnenkort je eerste meting. Hopelijk slaat het aan en groeien ze goed! Heb je nog last gehad van clomid?

@Shanny & @Liekee
We hebben hele leuke kerstdagen gehad, normaal met feestdagen een wijntje erbij maar nu bewust niet?. In de avond nog "ons huiswerk" gemaakt zoals hoe het ziekenhuis het noemde voor nog een klein beetje extra kans. Het is echt afwachten nu. Als het dit keer niet gelukt is zal ik rond 6 januari mijn menstruatie krijgen, komt het niet door dan mag ik 8 januari testen. Wat ik al zei, ik ga er niet van uit, zo'n sterk gevoel heb ik ook echt maar you never know....

de inseminatie ging echt goed. Ik heb hiervoor dat HSG onderzoek gehad, nou ik dacht dat ik kapot ging van de pijn. Inseminatie voel je even als het slangetje naar binnen gaat een lichte kramp maar dat was het ook echt. Ik mocht gelukkig even 10 minuten blijven liggen omdat er na mij niemand was, gewoon voor het "idee" zodat het zeker binnen bleef.

@Shannyy ik had op mijn 11e cyclus dat ook 1 eitje van wel al 13mm. En 3 dagen voor de inseminatie was het eitje al 20mm. Weet nou niet hoe groter het eitje is hoe meer kans maar het was in ieder geval goed... Succes morgen met de 2e meting en ik hoor wel hoeveel je eitje nu geroeid is! ??

Vandaag een goede follikelmeting gehad! Mn eitje is 18mm dus ik mag morgen ovritelle spuiten en zondag inseminatie! 
@iwanttobeamommy ja goed dat jullie thuis nog jullie huiswerk hebben gedaan haha! Ik had ook een uur lang pijn gehad door HSG maar ik had ook geen pijnstillers genomen toen :(
Maar ben blij om te horen dat de inseminatie wel mee is gevallen. 
Fijne jaar wisseling! Dan spreken we elkaar volgend jaar 

Terug
Bovenaan