Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Happy New Year!
@Liekee wat spannend! Ik hoop dat ze goed zijn gegroeid! Op welke CD ben je vandaag? Hopelijk krijgen jullie groen licht om ff thuis jullie oefeningen te doen. ?
Inseminatie ging goed en deed ook geen pijn, het voelde alleen een beetje gek. Nu is het alleen maar wachten en als mijn menstruatie niet komt dan mag 17 dagen na inseminatie testen.
@iwanttobeamommy hoe gaat het met je wacht weken? Houd je het nog vol om niet te testen?
Finger crossed
Shannyy
Helaas was het nog niet goed gegroeid, maar er was nog geen paniek. Dag 13 zat ik gisteren. Eitjes waren maar +/- 6 mm, maar baarmoederslijmvlies was wel goed gegroeid, ongeveer 4mm. Dus vrijdag weer!
Fijn dat de inseminatie geen pijn deed. Spannende dagen gaan jullie tegemoed. Welke dag mag je testen?
Ahh jaaa goed dat ze vrijdag weer gaan kijken! Het is al positief dat er een eitje groeit! Heb jezelf nog veel last gehad van clomid? Qua bijwerkingen?
Ik mag 20 januari testen... dus hopelijk blijft mijn menstruatie uit.. nu ff bedenken hoe ik de 2 weken doorkom. Ff een nieuw hobby zoeken haha
Xx
@shannyy
ik hoop dat er een is gegroeid. Ze zei niet dat ze zag dat er wat gebeurde, maar wel dat er eentje in ieder geval 6mm was. Merk dat ik er best wel onzeker over wordt. Clomid viel me mee, ik sliep alleen heel slecht. Slapeloosheid heel erg. Verder viel het me mee!
lange weken kan ik me voorstellen. heb je wel afleiding van bijvoorbeeld werk? Verder kun je nu ook niet veel doen vanwege de lockdown!
Hoi hoi,
Ik klets ook graag mee want ik vind een beetje lotgenoten ervaringen denk ik ook wel fijn. Wij zijn ook bijna twee jaar bezig zonder resultaat (bij beide geen afwijkingen gevonden). Als het komende maand nog niet zelf lukt mag ik waarschijnlijk ook gaan beginnen met iui. De HSG vond ik gelukkig meevallen (ik weet hoe naar sommige mensen het vinden omdat wij (radiologie) ze zelf uitvoeren, dus ik keek er als een berg tegenop). Wel pijnlijk, maar goed te overleven. Dus het stemt me gerust dat de iui inseminatie minder vervelend is
Liefs
@Liekee Ja ik begrijp heel goed dat je er onzeker van wordt. maar aan de andere kant wordt je wel goed geholpen. Want mocht het zo zijn dat clomid niet aanslaat dan geven ze je misschien een hoger dosis of een ander soort medicatie. Je komt super positief over! en dat is denk wel wel belangrijk dat je positief blijfttt.. Vind ik ook niet altijd makkelijk
@amarylles Welkom! en gezellig dat je mee kletst! Ahh wat goed dat HSG bij jou niet zo heel pijnlijk was! woww ik trok echt helemaal wit weg haha. ja en bij IUI was het voor mij alleen een beetje koud door de eendenbek en dat ik het een gek gevoel vond dat ik het slangetje echt voelde... maar je bent met 5 minuten ook alweer klaar.
Ik hoop voor je dat het je deze cyclus zelf ook nog lukt! Dat zou wel een mooi nieuwjaarscadeatje zijn haha =)