Start clomid eind 2020/begin 2021

Spannend Elise Roos, op het wachtbankje dus! 
Ik zal voor je duimen ?
Ja de pijn is er helaas nog wel en omdat ik niet zo goed wist wat het was durfde ik ook geen pijnstillers te nemen. Na vanmiddag 2 paracetemol en dat scheelt wel gelukkig ? Buikpijn kwam waarschijnlijk door een cyste op mijn eierstok waardoor toch iets irritatie ontstaat..

Hey Niesss, mocht je nog eens kijken op deze thread....
Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ik heb een positieve zwangerschapstest in handen! Ik had de afgelopen dagen menstruatie krampen, dus ik dacht ongesteld te gaan worden, maar toch niet! 
Super pril natuurlijk nog, dus ik vind het spannend of het goed blijft gaan, maar het is echt een positieve test!!
Hoe gaat het ondertussen met jou? Nog zoveel last van buikpijn?

Hihi zeker kijk ik nog! Ben toch benieuwd hoe het met alle andere meiden gaat maar wauw wat goed Elise Roos! Van harte gefeliciteerd. 
We lopen aardig gelijk dus, super leuk!
Hoe voel jij je verder?

Hier gaat het ondertussen beter, de buikpijn blijft wel aanwezig, maar minder heftig als afgelopen weekend gelukkig! Het voelt hier ook nog allemaal heel onwerkelijk en ook door de buikpijn en krampen heb ik nog steeds het idee dat ik gewoon ieder moment ongesteld kan worden. Stom he? 

Ik voel me eigenlijk heel goed! Heb nog totaal geen kwaaltjes, haha, maar het is ook nog pril hè. Over 2.5 hebben we een echo dus tot die tijd vind ik het ook nog spannend.

Oh Niess, ik heb ook nog steeds die menstruatiekrampen hoor. Ik denk dan ook steeds dat ik nog ongesteld ga worden. Echt onwerkelijk hè! Hopelijk gaat jouw buikpijn ook snel helemaal weg!

Goed om te horen Elise Roos! Spannend he die eerste echo?
Ik ben ook echt al aan het aftellen tot de eerste echo hoor, vandaag nog precies 2 weken. 
Hopelijk gaat het dan ook allemaal een beetje meer landen haha! 

Terug
Bovenaan