Start clomid eind 2020/begin 2021

Spannend Elise Roos, ondertussen al een positieve test? 

Mijn eitje is in ieder geval écht gesprongen! Nu op het wachtbankje. zondag is mijn NOD, op vaderdag... 

Oh yes Niesss, wat een fijne bevestiging van je vermoedens. En dan ook nog eens je NOD op Vaderdag. Succes op het wachtbankje!
Bij mij is het niet duidelijker geworden. In totaal nu ovulatietesten gedaan van cd 10 tm cd 24 (vandaag). Op cd 18 kreeg ik dus te horen dat de follikel op de echo bijna 20mm was en zou springen. Op cd 20 en 21 waren de ovulatietesten een stuk donkerder dan daarvoor en daarna, maar echt niet zo donker als de controlestreep. De tests van clear blue waren nooit een smiley. Geen idee dus.... 
Ik ga maandag eens bellen dat ik toch graag nog een controle wil omdat ik bang ben geen ovulatie te hebben gehad...

@EliseRoos heb je nog contact gehad met zkh? 
Bij mij heeft tussen de meting van ook bijna 20 mm ook nog bijna een week gezeten en toen zeiden ze ook dat deze op springen stond of zelfs al gesprongen was (maandag echo en zondag eisprong). Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Ja ik heb nog een echo gekregen en de follikel was weg. Waarschijnlijk dus wel gesprongen vorige week! Ze hebben voor de zekerheid ook bloedgeprikt, maar die uitslag moeten ze nog doorgeven. Ik weet dus niet wanneer m'n NOD is. Ik wacht denk ik gewoon af of ik volgende week ergens ongesteld ga worden en anders test ik in het weekend. 

En jij? Merk je lichamelijke klachten in je laatste wachtdagen? 

Spannend Elise Roos! Hopelijk heb je snel de uitslag van het bloedonderzoek!

Mijn lichaam maakt mij helemaal gek! Gister echt een inimini druppeltje lichtroze bloed, al een paar dagen wat lichte krampen en word elke ochtend onwijs misselijk wakker. Vannacht om 4 uur al wakker en gewoon niet meer geslapen er door, maarja dat kan ook door het weer komen (kan ik niet heel erg goed tegen, eetlust is dan ook vaak helemaal weg). Ben donderdag ook bij de dietiste geweest en moet veel meer water drinken, dus ik drink overdag nu bijna 2 liter water wat er logischerwijs ook voor zorgt dat ik vaker naar de WC moet. Dusja het kan wijzen op een zwangerschap maar alles is ook nog logisch te verklaren...
Kon mij vanmorgen niet meer bedwingen en heb getest, er leek een heel licht verticaal lijntje te staan van het plusje (zowel ik als mijn vriend dacht het te zien). Moet nu gewoon tot minimaal zaterdag wachten van mezelf, mocht ik in de tussentijd nog niet ongesteld worden

Oooh een licht streepje is wel hoopvol! Heel spannend dan! Inderdaad maar even inhouden tot dit weekend :) Houd me op de hoogte!
Ik merk nog niks, dus ik ben benieuwd of ik nog klachten ga ervaren voor volgende week. Van m'n ongesteldheid heb ik ook nooit veel klachten van tevoren en omdat ik niet weet wanneer m'n NOD is moet ik maar met alles rekening houden. Over iets meer dan een week weet ik vast meer! 

Heey meiden, hoe gaat het hier?
@Elise Roos hoe voel jij je ondertussen? Heb je al ergens last van?
Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, niet gepland. Onwijze last van mijn onderbuik, linker eierstok. Was na de laatste echo al heel gevoelig maar is de laatste 2 dagen erger en gezien de lichte positieve testen van de afgelopen dagen maakte ik me toch een beetje zorgen. Maar gelukkig niets geks te zien op de echo, nog wel voor de zekerheid bloed laten prikken om te kijken of de hcg waarde niet te hoog was i.v.m. kans op een buiten baarmoederlijke zwangerschap maar dat was gelukkig niet het geval, maar de hcg waarde was wel verhoogd (111) er is dus inderdaad sprake van een prille zwangerschap! ?? Vind het nog zo bizar!

Ohhh Niesss, proficiat! Wat fijn!! Ook spannend natuurlijk en ik kan me voorstellen dat het nog bizar voelt, maar echt, gefeliciteerd! Heb je nog steeds wel zoveel buikpijn? En konden ze uitleggen hoe dat kwam?
Ondertussen is bij mij de uitslag ook binnen en ik heb inderdaad een eisprong gehad vorige week! Beetje onduidelijk nog wanneer precies, maar ik denk die woensdag ongeveer. Dus dan zou nu woensdag m'n NOD zijn. Ik ga de komende dagen nog niet testen, dus ik wacht echt even af tot woensdag/donderdag. Dit is natuurlijk m'n eerste ronde clomid, even rustig afwachten (als dat lukt!). 
Ik merk in ieder geval nog niks, haha. Geen symptomen van zwangerschap en ook niet van een aankomende menstruatie. 

Terug
Bovenaan