start iui voor Linda en anderen

Hoi linda,

Spannend hoor.
Ga zeker voor je duimen.Mag nu toch wel eens raak zijn.
Wanneer mag je dan gaan testen??Na zo'n 2wk ofzo toch dacht dat ik zoiets had gelezen,omdat de pregnyl lang in je bloeg blijft zitten en pos. zwangerschapstest geeft.
Ik begin morgen met ovulatie testen dus ook wel weer spannend.

gr susie

Als ik maandag de IUI heb, mag ik 2 weken later op maandag testen. Meestal wordt ik 2 dagen eerder al ongi. 9 dagen na het spuiten van de pregnyl is dit uit het lichaam. Maar het kan ook dat ik zondag de IUI heb maar dan zonder de pregnyl. Vanwege dat mijn eitje vandaag al 16 mm was. meestal groeien ze ongeveer 2 mm per dag. Ja ik hoop ook dat het nu een keer raak is naar 4 jaar.
Wordt er soms moedeloos van. Maar ja we moeten doorzetten, willen we een kindje krijgen. Wij gaan als dit niet aanslaat door met IVF. Maar zover is het nog niet
Succes met de ovulatietesten en tot snel
Groetjes Linda

Hoi,

Sterkte.Ieder maand zelfs dag vind ik al lang genoeg om te wachten.
Wij willen nu ook wel eens aan de beurt zijn.Soms is leven wel oneerlijk.Je hoort zoveel mensen die zo snel zwanger zijn.Kan daar moeilijk tegen hoor.

Spreek je snel.Hopelijk met voor ons beide goed nieuws.

gr susie

Hai meiden,

Vorige week donderdag naar gyn geweest voor echo om te kijken of alles weg was na miskraam. Gelukkig was dat zo en hoefde ik geen curretage. We hebben besloten om voorlopig niet de mm in te gaan omdat ik nu toch binnen een jaar 2 keer spontaan zwanger ben geraakt ( volgens gyn al een wonder ) dus we willen het dus voorlopig eerst zelf weer proberen. Mochten we over een poos toch besluiten om het weer met hulp te willen mogen we gelijk voor IVF. Dus eigenlijk hoor ik niet meer op dit forum maar als jullie het goed vinden wil ik hier toch zo af en toe blijven schrijven. Tis toch net of ik jullie al een beetje ken. Hopelijk voor jullie allemaal snel goed nieuws. Ik kan nogmaals niks anders doen dan voor ons allemaal te duimen.

Groetjes Debby

Hoi Debby, natuurlijk mag je hier blijven. Gelukkig dat alles schoon is, en een currettage niet meer nodig is. Verder hoop ik dat de derde keer raak is. Driemaal is scheepsrecht. En dus ook goed blijft gaan dan de zwangerschap.
Ik heb maandag IUI4 alweer. Binnen 2 weken, zo vlot heeft het nog niet gegaan. maar ze groeien goed deze maand.
Vanmiddag weet ik meer. Moet zo naar de gyn.
Succes verder en tot snel.
Groetjes Linda

Hallo meiden, ben net van de gyn terug vanavond pregnyl spuiten en maandag de IUI. En dan starten die verschrikkelijke ww. weer. En dan is het ook nog zo rustig hier.
Groetjes Linda

Hai Linda,

Oei spannend weer voor je de komende 2 weken. Ik ga ongelooflijk hard voor je duimen.Zou toch te gek zijn als het nu eens zou lukken. Ik gun het je zo.
Het is hier inderdaad rustig.Ik probeer wel af en toe te schrijven maar zal zelf niet veel nieuws hebben. Eind van de week ga ik weer mee varen met mijn liefje. Mijn mannetjes gaan dan met hun paps een weekje op vakantie. Ben blij als ze weer terug zijn. Gelukkig kan ik dus dan naar boord.
Maartje: waar ben je?

Gr. Debby

Hoi Debby: ja ja we gaan weer duimen draaien. Ik sta er wel weer positief over de IUI. Verder is Maartje 2 weken op vakantie en hoop dat ze goed nieuws heeft als ze terug komt.
Nou veel plezier met varen met je mannetje en tot snel.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan