start iui voor Linda en anderen

he wenser daar ben ik weer hier nog geen nieuws zit nog op het wachtbankje tot dat ik ong wordt dan kan ik beginen met spuiten ik hoop dat het in januarie dan raak is dan zijn wij al 4 jaar bezig maaaarrr ik moet weer geduld hebben!! ik wens jullie allemaal fijne feestdage en een vruchtbaar nieuwjaar!!! groetjes xxx jes springkikkertje

Hai meiden,

Hier geen goed nieuws, ben vorige week weer ongi geworden. Balen, had er best wel goede hoop op.
Tjee, springkikkertje, jullie zijn ook al 4 jaar bezig. Wij ruim 3 jaar. Hopelijk wordt het voor ons vorig jaar inderdaad een vruchtbaar jaar. ( liefst wel al vroeg in het jaar, we wachten al zo lang).
Fijn Linda en Wenser eat het met jullie goed gaat. Voor jullie allemaal fijne dagen en volgend jaar wil ik alleen maar positief babynieuws, voor iedereen van ons.

Gr. Debby

Lieve Debstars en Springkikker,

Ik hoop en duim zo voor jullie mee, laten er snel goede berichten komen. Wat een verschrikkelijke tijd, ik vond 1,5 jaar als zo verschrikkelijk lang. Springkikker, dat betekent IUI voor jou? Of IVF? Debstars, balen van je ongi weer vorige week, zeker omdat je goed geklust had en op het juiste moment, en allee drukte achter de rug was. Nou dames ik duim weer hard en wens julie een heel vruchtbaar 2010.

gr.
Wenser

Dank je wenser. Ik hoop dat het volgend jaar maar eens goed raak mag zijn en dat het dan ook 9 maanden blijft zitten. Ik wil zo graag zo'n klein wondertje van onszelf in mijn armen hebben.

Gr. Debby

Hoi meiden.
Hoe is met jullie.
Debby: balen dat je toch weer ongi bent geworden, hopelijk wordt 2010 jullie jaar.

Ik ben net terug van de 2 weken-echo. Alles zag er goed uit. Geen rare dingen gevonden. We zaten netjes op schema. Volgende echo op 28 januari.
Groetjes Linda

Ha Linda, wat fijn dat alles goed is. Dat moet een gerust gevoel geven!

Hier ook alles goed, vandaag weer de eerste dag naar de sauna geweest heerlijk nu dat weer mag.

Debby: ik duim zo voor je mee. Ik weet zo goed hoe groot de wanhoop is en ben nu zo blij. Ik gun dat al die meiden die net als ik lang moeten wachten.

Ik duim, sterkte
Wenser

Ha meiden,
De beste wensen voor 2010, dat Linda maar een goede bevaling mag hebben en Debby en Springkikker snel zwanger mogen zijn!!!

Ik heb bedacht om hier te stoppen, dit topic is zo ver naar achteren en zo ongemakkelijk terug te zoeken iedere keer. Ik ben nog wel actief op de eerste paar bladzijden van dit forum, komen jullie daar ook heen, of blijven jullie hier?

groetjes Wenser

hallo meiden daar ben ik weer ik was ff een tijdje druk ik heb inmiddels al mijn 2de iui achter de rug en mag 25 jan bloed prikken ik hoop dat het raak is ik ben wel al een paar dagen erg moe! maar dat kan ook door het weer zijn. als deze iui weer mislukt dan krijg ik nog 1x iui en daan gaa wij voor ivf maar wie weet is 2010 mijn jaar!!! en wenser hoe gaat het? hoe ver ben je nu? groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan