start iui voor Linda en anderen

Hoi Wenser, jawel kijk nog elke dag, maar zit een beetje te sukkelen nu.
Ik heb een te lage bloeddruk, waardoor ik geregeld met boodschappen doen van mijn stokje ga. Ben ook ontzettend moe en krijg weinig meer gedaan. Ik slaap zo de klok rond.
Moet nu starten met ijzertabletten, hopelijk voel ik me dan iets beter.
Mijn bloeddruk is 90/60
Hoe is het met jou verder. Geen kwaaltjes.
Groetjes Linda

Hey Linda, toevallig, ik heb precies dezelfde bloeddruk als jij hebt, afgelopen vrijdag gemeten. Ben inderdaad ook dizzy met name met de trap op en af lopen. Ik kreeg de tip om iets meer zout te eten: bouillonnetje, zoute chips of zoute drop, wie weet hetlp het.

Ik heb wel gehoord dat je van ijzertabletten weer lastiger naar de wc kan, dus wees daarop voorbereid bijvoorbeeld met extra zemelen (natuurwinkel). Ik heb ook wel een trage stoelgang nu,maar de zemelen helpen bij mij wel.

Ik hou het in de gaten, als ik ook echt van mijn stokje ga, dan ga ik mij ook melden.

Verder weinig kwaaltjes, af en toe een klein beetje misselijk, en 1 keer echt over mijn nek gegaan vna de week, maar dat is dus eigenlijk niks.

gr en succes met de tabletten.
Wenser

Hai meiden,

Hier ook weer eens wat van mij. Erg druk gehad met de verhuizing en nu nog eigenlijk. Dan is het ook altijd weer een kunst op internet aan de praat te krijgen maar het is weer gelukt.
Ben vorige week een klein weekje naar boord geweest want ik had toen mijn eisprong. Aan het klussen kan het nu niet liggen dus ik hoop zo dat het nu raak mag zijn. Nog een weekje wachten, dat zou toch wel een mooie afsluiting van het jaar zijn. Ik voel me goed en soms denk ik "zou het". Afijn we zullen het snel weer weten.
Vervelend Linda en Wenser dat jullie bloeddruk zo laag is. Inderdaad van staaltabletten kan je moeilijker naar de wc. Heb ik bij mijn 2e ook gehad. Ik hou jullie weer op de hoogte.

Gr. Debby

Nou, dat klinkt goed, in ieder geval de beste omstandigheden: precies de goede week veel geklust en je bent nu positief. Ik duim voor je.

gr.
Wenser

Hoi meiden, het is stil hier. Van mijn kant ook weinig reactie. Heb vorige week gesprek met teamleider gehad. Ga nu gedeelte zorg doen en gedeelte kantoorwerk. Geen 4 dagen volledig meer werken. Dat trek ik niet meer. Verder gaat het goed hier. Hij beweegt goed hier binnen. 29 december 20 weken echo. en in januari gaan we starten met de gym.

@Debby: klinkt goed. weer tot rust gekomen en een positieve instelling. Nou hopelijk gaat het nu snel lukken.
@Wenser: hoe is het met jou. Hoe ver ben je nu zwanger en evt. kwaaltjes of ben je ook een gelukkige zonder kwaaltjes HIHI.
Groetjes Linda

Hier alles okay. Morgen ga ik mijn dertiende week in en is het grootste gevaar geweken. Fijn!
De kwaaltjes vallen mee, af en toe wat kokhalzen en die lage bloeddruk waardoor ik soms duizelig wordt, maar verder mag ik niet klagen. Lig wel altijd vroeg in bed en hoop dat ik snel iets meer energie krijg, mijn leven bestaat nu uit werken, hond uilaten, eten en dan weer slapen.

Goed dat je met je werkgever afspraken hebt kunnen maken, wat deed jij ook al weer? Ik heb een zittend beroep, dus voor mij is de inspanning nog wel te doen. Hoop wel tot 4 weken voor de bebvvalling te kunen doorwerken.

gr.
Wenser

Hoi Wenser,

ik ben verzorgende-IG bij bejaarde mensen. Werk nu nog 36 uur. Gedeeltelijk zorg en gedeeltelijk zittend werk. Dan hou ik het nog wel even vol, denk ik. Als ik veel loop begin ik nu last van bandenpijn te krijgen. Geen lekker gevoel. Verder blijft mijn bloeddruk laag en zit ik maandag alweer op de 20 weken.
Gretjes Linda

Goed zo, fijn dat het met aangepast werk wel gaat dan. Ik heb niet echt bandenpijn nog, maar zit in de 13e week. Je 20 weken echo volgende week? Wel weer even spannend zeker?

Debstars: hoe is het met jou?

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan