start iui voor Linda en anderen

Hallo, ja ik leef ook nog. Alleen niet altijd energie om te reageren.
Hier gaat alles goed, alleen moe, moe, moe. Gisteren een zware dag gehad, dus vandaag weer KO op de bank.
Maar ja, eerst nog naar de stad nieuwe positiekleding halen en bh's, want ze zitten niet meer zo lekker.
@Wenser,: hoe is het met jou. Nog een aantal nachten en dan zie je hem voor het eerst. Spannend!!!.

@Debby: jij midden tussen de dozen. Veel plezier met verhuizen en hopelijk daarna ook goed nieuws van jou.
Groetjes Linda

Nou nog ruim 2 weken wachten, dus nog wel meer dan een paar nachtjes helaas.....
Spannend hoor. een vriendin vna mij heeft ene lege vruchtzak gehad, dus dat wil ik heel graag uitsluiten.

Nou ja, maar weer geduld opbrengen ;-)

Hai Wenser,

Ja ik heb al 2 zoons van 15 en 11 en met mijn nieuwe partner al 2 miskramen gehad het afgelopen jaar. We gaan voor de maand december dus hopelijk is het dan raak.

Linda: nog steeds tussen de dozen maar zondag is het zover: eindelijk verhuizen.

Gr. Debby

Ha Debby,

Dat schiet al op, intensief altijd zo n verhuizing!
Twee kids al, van een latere leeftijd. Heb je in die tijd geen miskramen gehad? Hoe dat dan allemala werkt he, dat het nu wel mis gaat... het lichaam is ondoorgrondelijk. Ik ben ook zo benauwd dat eht nog mis gaat. We hebben zo lang moeten wachten en als het nu mis gaat dan wordt het zo een teleurstelling.

Sterkte met je verhuizing.

groetjes
Wenser

Hoi Dames.
Wat is het hier rustig.

@Debby: je zult nu wel midden in de verhuizing zitten. Hopelijk heb je daarna rust. En hopelijk ben je na de verhuizing snel zwanger.
@Wenser: hoe is het met jou. Sorry van vorige keer. Je moest inderdaad nog langer wachten dan een paar nachtjes. Nog een week dan zul je je kleine uk zien. Hoever ben je dan zwanger..

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb me aagemeld voor kraamzorg. Nu nog even bekijken of het Yoga of gym wordt. Maar ik denk gym, ben meer van het bezig zijn. Gisteren hartje weer gehoord en bloeddruk was ook goed. Al gaat hij elke keer omhoog als ik moet meten. Nu op naar de 20 weken echo. Op 29 december.

Groetjes Linda

hallo meiden daar ben ik weer dat is lan geleeden mij internet deed het niet!! ik heb inmiddel een gesprek met mijn gyn al gehad en heb 12 nov mijn eerste iui gehad ik moet 27 nov bloed prikken en dan mag ik smiddags bellen ik hoop dat deze 1ste iui goed is!! ik voel nog niks en 3 dec heb ik weer een af bij mijn gyn oh dit is zo spanend!! groetjes xxxjes springkikkertje

Springkikker, daar ben je. Ik kijk hier niet meer zo veel, schrijf meestal mee op 'nieuw topic' nu op blz 3, daar zit iedereen nu. Maar goed van je te horen en ik hoop dat deze ronde voor jou geluk brengt! Spannend hoor, zijn de wachtdagen nu nog spannender?

Linda: ja het is zover:gisteren de eerste echo gehad en alles was goed: een kloppend hartje, mooi op schema. Ik ben rond de 8 wk, 4 dgn. De echo gaf nog 2 dagen meer aan, maar de gyn heeft het afgerond op mijn eigen berekening. Ik ben nu op 2 juli uitgerekend. Het is heel onwerkelijk, maar nu kan ik mijzelf otestaan om er van te genieten. Tot nu toe lukte dat niet. Ik was gewoon te onzeker.

Bedankt en jij veel succes met het wachten tot 29 december. Pffff een lange tijd nog.
gr.
Wenser

Terug
Bovenaan