start IUI

Nee, ik heb geen idee of het raak is. Maar ja, is pas 4 dagen geleden dus kan ook niet denk ik.
Nou ik heb wel hele lieve collega's. Er zijn er zelfs bij die afgelopen vrijdag een kaarsje in de kapel hebben aangestoken. En anderen die nu zoiets hebben van niet zwaar tillen he linda, je weet maar nooit. HIHI.
Een vriendin van mij die flink aan het duimen is. Dus je zou toch denken dat dit goed moet komen of niet.
Nog anderhalve week en zullen we het weten.

Phoebe: hoe is ie. ik duim heel hard voor je.

Groetjes Linda

meiden

helaas ga ik deze topic verlaten want het IUI avontuur is over voor ons

wij moeten over gaan op IVF

19 februari heb ik de intake

ik blijf jullie volgens maar zal niet vaak meer reageren

liefs suus

@Suusjuh, weet niet wat ik moet zeggen, ik wil je in ieder geval heel veel succes en geluk wensen, misschien is iui wel niet de manier maar ivf!
Ik weet zeker dat er voor jullie ook een wondertje komt!!!

Knuffel Anies

Hallo allemaal,

Ik kom jullie hier ook vervoegen aangezien de andere topic een beetje leegloopt. Heb hier wel een aantal bekende namen gezien maar voor degenen die ik hier nieuw zie even een kleine update van mijn situatie.

Ik heb een dochter van 3 die via de IUI gekomen is. Meteen van de eerste keer raak.

Zit nu opnieuw in de MM, IUI en ga nu voor poging 3. Slik 50mg Clomid en krijg ook Pregnyl spuiten. Normaal ergens rond 24-26 januari poging 3. Poging 2 was er volgens de gyn wel iets geweest maar heel vroeg afgebroken. Spijtig maar het geeft me een heel goed gevoel voor deze poging. Oh, ja voor het lijsjte, ik ben 34. Als je mij er even wil bij zetten phoebe?

Voor al degenen die op het wachtbankje zitten, veel succes en ik duim voor jullie.

Groetjes,
Nina

@Nina, gezellig dat je hier komt kletsen!!!

Nou meiden,heb ff een baalmiddag, heb alweer buikpijn, ik weet alweer genoeg.Ja ik weet het, het kan erbij horen maar in die 2 jaar tijd weet ik dat dat voor mij geen goed teken is.....nog 8 dagen tot mijn NOD.En nu al buikpijn,gggrrr!!!!

Liefs anies

Hallo meiden hier ben ik weer even.

@Nina: welkom en leuk dat je met ons mee wilt kletsen

@ Anies: balen zeg dat je er nu al een verkeerd gevoel over hebt. Hoop dat je het fout hebt.

Ik heb vandaag ook goed in de knoop gezeten met mijn lichaam. Ik heb het de hele dag gloeiend heet gehad, terwijl ik het normaal koud heb. Ook zo raar dat ik nu de gekste luchtjes ruik op het werk. Ja en natuurlijk de gevoelige borsten en ja ook af en toe steken in mijn buik.

Ik weet het niet is net 5 dagen geleden dus ik gooi het nog maar even op de pregnyl

Succes allemaal

Groetjes Linda

Hallo meiden, hoe is met jullie.

@Phoebe: het wordt spannend, morgen je NOD. Hopelijk blijven de de RD ook weg.
Ik duim nog steeds voor je.

@Anies: hoe is het met jou. Ik hoop dat je het goed mis hebt i.v.m. je klachten. En dat je toch zwanger bent. Ik duim even goed door, o0mdat je het hopelijk mis hebt. En je lichaam jou voor de gek houdt. Waarom moet jij bloed prikken voor je progesteron, heb ik niks over gehoord bij mijn gyn.

Met mij gaat het redelijk. Zit op de helft. Gisteren op kraamvisite geweest, was wel lastig dat kleintje vasthouden. Met achter in mijn hoofd denkende zou ik ook.....zijn. We kwamen thuis zegt mijn mannetje je was helemaal verliefd op dat kleintje of niet.
Verder mijn buikpijn is er af en toe nog, mijn borsten voelen beurs aan. Mijn reukvermogen is nog steeds sterker als voorheen.
Maar ja nog een hele week dan zullen we het weten.

Groetjes Linda

Hey allemaal,

Gisteren naar de gyn geweest en de FM wees op 1 van 15.5mm links. Groei is dus niet zo snel maar ja, dat is niets nieuws. Maar volgens de gyn was het er wel een van mooie kwaliteit dus hoor je me niet zeuren. Zondag moet ik terug bloed laten trekken en dan weet ik 's avonds wanneer poging 3 zal gepland worden. Ik vermoed volgende week dinsdag. Als ik het hier zo lees dan vlieg ik op het wachtbankje wanneer de meerderheid hier er weer af komt.

Veel succes allemaal, ik duim voor jullie.

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan