start IUI

Dag meiden,

Phoebe gefeliciteerd, geniet er maar van!

Ben vanmorgen voor poging 3 geweest en blijkbaar was alles goed. Staal was goed en bij mij zag het er volgens de gyn ook goed uit. Nu ja, gisterenmorgen bloed laten prikken en toen ik 's avonds belde voor de uitslag bleek dat ik zelf de boel al in gang had gezet. toch nog een pregnyl spuit en vanmorgen IUI. Gisteren wel een uur 's avonds buiten strijd op de bank gelegen van de pijn links. Ja, eisprong veronderstel ik. Auw. Nu dus maar hopen dat het dit keer goed is. Vast wel.

9 februari mag ik testen tenzij de RD eerder roet in het eten gooien.

Veel succes allemaal!

Hey   meiden,

@Scorpio, wat fijn dat alles goed is, suc6 bij je iui!!!!

Ik had jullie volgens mij al geschreven dat ik eigenlijk niet zwanger kan zijn, ivb met een te laag progesteron, nou was mijn vraag dus eigenlijk???zou ik dan wel ongesteld worden, had de afgelopen dagen namelijk helemaal geen buikpijn meer, terwijl ik dit normaal wel heb!
Als ik dus geen eisprong heb gehad wordt ik dan wel ongesteld????

Heb het zh maar gebeld, en natuurlijk moest ik het maar afwachten, ben ik het over een week nog niet gaan ze het opwekken, heb nog noooit zo hard gehoopt dat ik wel ongie wordt!!!!
Als ik het dus nieyt wordt kan ik dus beginnen met een kuur(die tien dagen duurd)dan nog ongesteld, en voor dat je weet weet ben je 2a drie weken verder!!!!!

Hoop echt ongesteld te worden!!!!

liefs Anies

Hallo meiden.

@Anies: Het kan zijn dat je gewoon ongesteld wordt. Dat je wel een eisprong gehad hebt, maar dat het geen goede was. Ik weet van 2 jaar terug, toen ze PCO constateerde bij mij. Dat mijn progesteron ook steeds te laag was. Maar werd wel ongesteld, want je hebt een eitje wat gesprongen is. Ik denk dat je wel ongesteld wordt. Ik heb zelfs 1 keer gehad dat mijn progesteron na de eisprong maar 6 was. maar werd wel ongesteld.
Misschien heb je hier iets aan, En voor de rest is het afwachten.

@Scorpio: Succes op het wachtbankje.

Ik denk dat het bij mij al voorbij is. Zondag al wat bloed verloren, dit ging weer over naar oud bloed. Gisteren niks. Vandaag al wat meer. Maar ik moet nog 4 dagen . Ik baal zo verschrikkelijk. Gisteren vertelde een vriendin dat ze weer zwanger is. Mijn gevoelige borsten zijn er nog. En af en toe steken in mijn liezen. Verder wachten we maar weer af.

Groetjes Linda

Hallo meiden,

@Maartje, gezellig dat je hier komt kletsen,   spannend he?Het hele iui gebeuren!!!

@Linda, ben blij met je reactie, had volgens het zh(gisteren toch maar gebeld)wel een eisprong, maar idd geen goede met die waarde.
Het is niet onmogelijk dat ik zwanger benmaar de kans is wel erg klein!!
(of had ik dat al wel verteld??,sorry))hormonen he??haha

ik hoop echt dat ik ongesteld word, en dat het net zo gaat als bij hou!!!
Voel tot nu toe nog niks!!!

Linda, hoe voel jij je???Al een idee of het gelukt is???

liefs anies

Linda, lees net je berichtje dat je wat bloed verlies hebt,balen meid!!!!!

We waren met zijn drieeen op het iui wachtbankje, en 1 van ons is toch zwanger geraakt, dus 1 op 3, best redelijk toch???

Volgende maand zijn wij aan de beurt!

kusssssss

Hoi Anies.

Ik weet het niet hoor.
Mijn pijnlijke borsten houden aan en het zet nog niet door. Dus ik blijf hoop houden. Vandaag al vaak naar wc gerend. Ik word er gek van. Ook blijf ik moe en ontzettend warm houden. Heb vanmorgen zelfs de verwarming lager gezet zo warm had ik het HAhA.

En ja 1 op 3 is netjes.
Wij gaan voor de volgende ronde. Ik snap alleen niet hoe ik nu al ongesteld kan zijn, terwijl het vrijdag pas 2 weken geleden is. Raar toch dat lichaam van ons.

Tot snel, groetjes Linda

Hey Linda, Spannend he????Ik duim voor je, een score van 2 op de 3 is natuurlijk altijd beter,hihi!!!!Heb je nog niet de neiging om te gaan testen???

Ik ben nog staads aant wachten op mijn menstruatie!!!Heb wel af en toe hoofdpijn dussss das goed,haha!!!Maar nog geen buikpijn!!!Hoop dat het gewoon komt.Wat hebben ze bij jou aan het te weinig progesteron gedaan???

Liefs anies

Terug
Bovenaan