start IUI

Hallo, hoe is met jullie.

Ik moet zeggen dat ik toch wel last heb van de pregnyl. Ik heb zeer gevoelige borsten, mannetje mag er nog niet aankomen HiHi.
Verder gaat het wel.
Suusjuh: balen zeg dat je het op eigen kracht moet doen deze maand.

Verder wil ik jullie vragen of iemand mij bij het lijstje erbij wil zetten.
Linda IUI 16 januari NOD 30 januari 30 jaar

Alvast bedankt
Groetjes Linda

Allereerst ff het lijstje!!!

NOD Lijstje

= wachtbankje
 = getest negatief
= ongesteld
= zwanger!

Naam              Leeftijd        IUI                NOD           hoeveel

Phoebe        28 jr                9 jan        24 jan        1ste IUI        
Anies             26                   15 jan       29 jan       1ste IUI          

Linda       20               16jan   30jan     1ste IUI  

Zie dat het lijstje niet helemaal recht is, SORRY!!!!!

@Suusjuh, balen zeg dat je het op eigen kracht moet doen, maar wie weet????

@Linda, dus wel last van de pregnyl,balen zeg, wat voel je dan behalve je borsten???

Ik zit nu een week na de pregnyl, en begin mijn borsten een beetje te voelen, verder voor het eerst nergens last van!!!!!Is ook raar!!!Vinden jullie deze maand ook anders als anders???Ik heb dat gevoel wel, misschien omdat het verplichteklussen deze maand niet hoefde??Kan het niet uitleggen...maar vindt het alleen maar beter!!!
Hoop snel wat van jullie te horen....

Liefs Anies

Hallo, hoe is het met de meiden op de wachtbank.
Mamavanjesse dank je dat je me op de lijst hebt gezet, maar ik ben 30 jaar i.p.v. 20 jaar.
Volgens mij heb ik deze maand de kwaaltjes van jou gekregen, terwijl ze nu toch wel minder worden. Verder gaat het wel hier, de komende dagen heb ik genoeg afleiding, zodat ik er minder mee bezig kan zijn, want langzaam komt de tweede week in zicht.
Groetjes Linda

he mamavanjesse zie net dat we tegelijk aan het typen zijn.
Ik heb behoorlijk last van mijn borsten gehad, ook zeer gevoelige tepels. Ook wel een beetje moe. De klachten worden nu iets minder.
Verder het verplicht klussen ken ik niet. Bij mij werd 2,5 jaar terug PCO en vijandig baarmoederslijmvlies ontdekt, dus binnen 5 maanden starten we met IUI.
Hopen dat het raak is deze maand, ik slik ook tarwekiemoliecapsules. Dit is goed voor de bloedsomloop en dus voor evt. innesteling ook. Bij mijn zus heeft het gewerkt. In een keer raak.
Groetjes Linda

NOD lijstje

= wachtbankje
 = getest negatief
= ongesteld
= zwanger!

Naam              Leeftijd        IUI                NOD           hoeveel

Phoebe        28 jr                9 jan        24 jan        1ste IUI        
Anies             26                   15 jan       29 jan       1ste IUI          

Linda           30                 16 jan     30 jan     1ste IUI  

Lijstje is aangepast Linda

Is handig, neem jij mijn kwaaltjes over,hihi!!!
Dus jij kent het verplichte klussen niet, .
Heb je zelf al een idee of het eventueel raak zal zijn???Ik heb gen idee, maarre hoe een soort van dagboekje bij, daarin staat precies wanneer ik ongesteld worrdt, en na hoeveel dagen, welke dagen ik pregnyl enzo heb gehad.In de wachtweken, schrijf ik altijd hoe ik me voel, aangezien ik vaak al ruim een week voor mijn NOD buikpijn krijg staat dat er ook in.Dus als ik donderdag, of in iedergeval zaterdag/zondag geen buikpijn heb, krijg ik vast wel hoop, al hoop ik nu stiekem toch al, maar dat doe je denk ik vanaf het moment dat jebeslist dat je graag een kindje wilt!

Heb deze week niet echt een drukke week, moet alleen morgen nog werken en dan alweer weekend!!!ga mezelf maar goed bezighouden ofzo,haha!!!

Zou het nog zin hebben dat ik begin met die tarwekiemolie tabletten????

Liefs anies

@Phoebe, hoe voel jij je???Duurt nog 4 dagen he?Tot je NOD.Spannend en ik duim heel hard voor je!!!Zo toch super zijn als we alledrie bij de eerste iui zwanger zijn,haha!!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan