start IUI

hoi meiden,

ik zit weer op t wachtbankje en wederom was de IUI vandaag ronduit kl*te

ze kon weer mn baarmoedermond niet vinden en heeft er een andere arts bijgehaald uiteindelijk hebben ze na een half uur wroeten mn baarmoedermond pas gevonden.
tevens was het zaad deze keer nog veel slechter dan vorige keer terwijl we langer onthouding hadden gehad.
vorige keer hadden we 820 000 zaadjes na anderhalve dag onthouding en deze keer hadden we er maar 400 000 met 4 dagen onthouding.

we hebben tevens gesprek gehad over als deze poging niets werd of het dan niet beter was om over te gaan op IVF/ICSI omdat het zaad zo slecht is.

als ik niet zwanger ben deze keer heb ik in januari gesprek over IVF/ICSI

tot zover dus niet veel goeds hier.

groetjes suus

Suus; wil je toch succes wensen met deze IUI behandeling...wie weet is het toch gelukt. Nog 2 weekjes wachten dus, hier ook, 31-12 mijn NOD...duurt allemaal zo lang....

Suus; hoest met je?

Nou, ik heb dus 31-12 positief getest!! ben dus gewoon zwanger!!!!
S morgens had ik temp opgenomen, maar was gewoon laag als een normale temp.Was dus al gelijk sjaggie, maar toch maar getest. Was natuurlijk oudejaarsdag en je weet het nooit met het zicht op al die drank....
En na het douchen kijk ik op de test...ja hoor een streepje!!
S middags nog snel een test van ander merk gekocht, en daar stond ook echt ZWANGER op.
Eindelijk na een mk, 16 rondes verder, zuur baarmoederslijm , een kijkoperatie, een dichte eileider verder ben ik dan toch weer zwanger!!!
En geen IUI gelukkig.....

Meisjes, ik geef jullie ****************************** en ik hoop dat het bij jullie ook snel zal lukken!!!

xxx Bieb

hoi bieb gefeli meis ik had vanmorgen een negatieve test maar ook nog niet ongi dus vanmiddag maar ff test van een ander merk kopen.

we shall see ik pik wel ff wat glitters hoor.

liefs suus

precies bieb :)

mn lichaam zegt ja ja ja maar de test steekt zn tong uit en zegt het is lekker niet waar
ik wacht nog ff af tot maandag dan ben ik 3 dagen overtijd en dan nog maar eens proberen te testen.

liefs suus

Hey,

Aller eerst de aller beste wensen voor 2009 en dat we net als Bieb maar heel snel zwanger mogen zijn!
Meid, nogmaals, GEFELICITEERD !!!!

Helaas ben ik de 27ste ongesteld geworden.... dus IUI gaat nu echt van start!
Ik ben dinsdag begonnen met het in nemen van Clomid en heb voor woensdag een afspraak staan voor een follikel meting....
Ik blijf het toch echt allemaal super spannend vinden.... als ik een beetje ga rekeningen is de inseminatie volgend weekend....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan