start IUI

Hallo meiden, ik ben er weer.
Ben over mijn domper heen en we kunnen weer verder. Gesprek verliep goed. Ongi afwachten en weer beginnen met spuiten.  Verder even doorgevraagd wat er na die 3 IUI's gaat gebeuren. Dus echt IVF. We hebben gisteren even goed geklust had mijn eisprong Manlief ging wat eerder naar bed. Heb hem even lekker wakker gemaakt. Dus wie weet, de kans is ongeveer 5% om zwanger te worden. Is erg klein, maar af en toe proberen we het toch. Maar heeft nog niets uitgehaald. Dus blijf ik deze maand   voor mijzelf duimen.

@Debby: Schaam je niet om hier te blijven typen, wij willen even goed weten hoe de zwangerschap verloopt en wat het wordt. Ik hoop dat wij jou snel mogen volgen. En dat we dan nog met zijn drieen mogen door zwangeren.

@Maartje: Balen dat je weer ongi bent geworden. Dus je bent nu aan IUI 4 begonnen. Nou als jij dan ongeveer je eisprong hebt wordt ik misschien ongi. Moet jij eigenlijk ook stimuleren met spuiten of alleen de pregnyl bij je eisprong. Ik duim ook voor jou.

Wie weet helpt de maansteen mij wel deze maand. Ook ben ik weer begonnen met de tarwekiemoliecapsules te gebruiken. Ben ook weer met foliumzuur begonnen. Was even gestopt.
Succes verder en tot snel. Groetjes Linda

He balen Maartje, je had het zelf wel al gevoeld maar toch is er toch altijd dat kleine beetje hoop. Nou moet het toch wel met poging 4 gaan lukken. Ik hoop het zo voor je.

Linda en Maartje: ik blijf voor jullie duimen, helaas kan ik niet meer doen.

Heel veel succes.

Gr. Debby

Hallo

Debby je kan inderdaad niet meer doen dan voor ons duimen en daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Ik zou het ook heel leuk vinden als je ons op de hoogte
houd hoe het met je gaat.

Linda fijn dat het weer wat beter met je gaat. En wat klinkt dat definitief he na deze
drie pogingen alleen nog IVF. Hoe kom je eigenlijk aan die 5% om zwanger te worden? En tarwekiemcapsules waar is dat goed voor als ik het mag vragen. Is het misschien ook wat voor mij.

Hier wordt de buikpijn gelukkig minder. Morgen weer beginnen met clomid.

Groetjes Maartje

Hai Maartje,

Ik heb deze maand dus ook voor het eerst zo'n 1,5 week ( vergat het daarna weer, niet meegenomen naar boord ) de tarwekiemoliecapsules geslikt. Het schijnt dat je dan een grotere kans op een zwangerschap hebt. Bij mij wel erg toevallig dat het is gelukt maar je kan het altijd proberen. Het verhoogt je weerstand ook geloof ik dus baat het niet dan schaad het zeker niet. Je kan het zo bij het Kruidvat kopen.

Gr. Debby

Hoi Hoi, daar ben ik weer even.
@Maartje: die 5 % is omdat ik last van vijandig baarmoederslijmvlies heb. Maar er moet net 1 zaadje doorzwemmen. Die kans is erg klein, maar dacht laat ik het deze maand weer eens proberen. Ook de maansteen ben ik nu op mijn baarmoeder aan het dragen, wie weet. De tarwekiemoliecapsules zijn voor goede doorbloeding, dus ook evt. innesteling goed voor. Tja wat dat IVF betreft, daar wil ik nu nog niet aan denken. Eerst misschien met frisse moed met IUI weer starten. Zou wat zijn als ik 6 juli positief zou testen. HAHA
@Debby: hoe is het met jou. Begin je al last van kwaaltjes te krijgen of valt het mee.
Groetjes Linda

Hoi meiden, kunnen jullie mij helpen misschien. Jaja, naar 5 jaar gestopt te zijn met de pil, heb ik nu een vraag over ovulatietesten.
Maandag ontdekte ik dorrzichtig en rekbaar slijm. Dinsdag een ovu.test er tegenaan gegooid. Hartstikke positief. Vandaag weer net zo fel als de controlestreep. Hoe lang blijft zo'n test positief. Heb wel zaterdag en maandag geklust en vanavond nog maar eens HIHI. Is wel weer leuk een keertje op eigen houtje klussen en niet die verplichte nummertjes.
Weten jullie hier antwoord op
Groetjes Linda

Hee meiden

Ik ga die tarwekiemcapsules ook halen. Baat het niet dan schaadt het ook niet
denk ik maar.

Linda voor mij is het ook al weer even geleden dat ik ovulatietesten gebruikt heb, maar bij mij waren ze ook twee dagen heel erg positief. En je doet het al goed met klussen, dus hopelijk krijg jij net zo'n mooie verrassing als Debby.

Vanavond gezellig met een vriendin gegeten en lekker aan de wijn gezeten, dat mag natuurlijk weer wel als je niet zwanger ben.

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan