start IUI

Hoi Linda

Volgens mij duurt het maximaal een week voordat je de uitslag hebt, maar
zeker weten doe ik het niet het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik zelf getest moest worden.

Even een vraagje gaan jullie eventueel ook voor IVF? Wij maken natuurlijk de reeks iui-pogingen wel af, maar hebben allebei het idee dat het met iui niet gaat lukken.
Helaas moeten we dan wel naar een ander ziekenhuis, want we zitten nu in een klein streekziekenhuis, maar ja dat zien we dan wel weer.

Voel je je al wat beter dan gisteren?
Ik hoop het!

Groetjes Maartje

Hoi Hoi, hier ben ik weer even.
Ik voel me wel iets beter,maar wilde vandaag snel weg op mijn werk. Had even geen zin om mijn collega tegen te komen die net weer zwanger is. Normaal is dat geen probleem, maar nu hik ik er wel tegen aan. Bang dat ik begin te huilen. (Wat klinkt dit bot, als ik dit lees).
Ja, wij willen dan ook verder met IVF. Na deze 3 keer. Hoop dat het niet nodig is. Ik moet dan ook naar ander ziekenhuis. Dit zal dan Maastricht of Nijmegen worden denk ik.
Woon in een dorp in Nrd-Limburg. Waar woon jij, als je dat wilt vertellen.
Nog een paar dagen en dan is het zover of niet. A.s. Maandag is de dag of niet.
Succes
Groetjes Linda

Hoi,hoi
Ik herken het wel hoor dat je even je collega niet wil zien. Soms moet het gewoon
even slijten en je moet ook aan jezelf denken.

Ik woon vlakbij Rotterdam en als we voor IVF gaan moeten we naar het Erasmus.
Maar ik hoop van harte dat dat niet nodig is.

Maandag is inderdaad D-Day. Hoewel ik er echt zeker van ben dat het niet gelukt is
vind ik 't wel erg spannend.

Liefs Maartje

Hoi Hoi.
Je laat het maandag wel weten wat het is geworden. Zodat ik weet of ik nog alleen ben of niet. Tuurlijk hoop ik het voor jou dat het raak is. Ik laat je maandag ook weten hoe het gesprek is gegaan en de rest (MRSA).
Ik hoop dat je een positieve test mag hebben. Zolang het wegblijft is het toch goed. Kan nog alle kanten op.

Morgen ben ik er niet. Heb uitstapje met de vrienden, zie ik wel tegen op. 2 zwangeren, dan nog een paar net bevallen. Dus het gesprek zal gaan over.....jaja, je kunt het al raden.
Maar ja daar moet ik me maar even overheen zetten.
Succes en ik lees het wel groetjes Linda

Hier nog even een ego-berichtje van mij Sorry moet even.
Krijg net een sms dat nummer 3 zwanger is. Dus morgen hot item. Zit nu al te huilen achter het scherm. Waarom zij allemaal wel en wij niet. Het gaat morgen een heftige dag worden. Zie er gigantisch tegen op.
Groetjes Linda
Sorry moest het even kwijt. Mijn mannetje is er niet dus dan maar even zo

Ach Linda toch en ik lees het nu pas en nu ben je al weg.
Ik hoop dat het een beetje gaat vandaag. Pff meid ik snap echt hoe je je
voelt.
Tuurlijk laat ik het je weten.
Maar ik ga ervanuit dat het niet gelukt is en dan gaan we samen voor de vierde poging en dan worden we allebei zwanger hoop ik.

Succes vandaag
Liefs Maartje

Hai Maartje en Linda,

Ik voel me bijna schuldig omdat ik nu wel zwanger ben. Ik weet hoe jullie je voelen want op het ander forum waar ik bij schrijf werd ook de een na de ander zwanger en ik niet. Je bent blij voor de ander maar je wil zelf ook zo graag. Ik kan alleen maar hard voor jullie duimen.

Maartje: ik had dus ook bij IUI het gevoel dat het voor ons niet zou werken. Had altijd het idee dat het te vroeg of te laat werd gedaan. Zal wel niet maar voor mijn gevoel dus wel. Hopelijk heb je maandag toch goed nieuws. Ik voel me voor elke ongi toch weer anders. De ene keer pijnlijke borsten, de andere keer juist niet dus ik hoop dat het bij jou nu echt raak is en anders dan toch zeker samen met Linda in juli. Dan allebei voor de 4e keer ( toch?). Ik hoop het zo voor jullie.

Linda: balen zeg met dat MRSA. Heb zelf als medisch secretaresse gewerkt bij de radiotherapie en daar hadden we ook regelmatig mensen die besmet waren. Volgens mij is het inderdaad ongeveer een week voordat je de uitslag heb. Hopelijk heb jij het niet. Ik ga dubbel voor je duimen.

Gr. Debby

Hallo
Ben geheel volgens verwachting ongesteld geworden.
Gelijk een afspraak gemaakt voor follikelmeting.

Debby voel je niet schuldig, maar soms is het allemaal best veel, maar zoals
je zelf al schreef weet je hoe dat voelt.

Linda hoe gaat het?

Ik ga straks werken
Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan