start IUI

Hee Debby wat lees ik nou! Wat leuk meid van harte gefeliciteerd.

Linda jij maandag weer naar de gyn. Hopelijk kan je weer snel beginnen.

Ik zit in de wachtweken, maar ik voel aan m'n lijf dat het helaas weer niet gelukt is.
We doen nog een poging en gaan daarna lekker op vakantie.

Groetjes Maartje

Hai meiden,

Ja Linda, je hebt het goed gelezen. Heb inderdaad nu inmiddels 2 positieve testen in mijn handen gehad. Ik ben dus zwanger, erg ongelooflijk maar waar. Vind het ontzettend eng en spannend en ben blij als de 3 maanden voorbij zijn. Hoop dat alles nu goed gaat want mijn leeftijd gaat ook wel meespelen vind ik zelf. Ik ben dus nu voor de 2e keer zwanger geworden net voordat we weer met de IUI zouden starten.

Ik ga nu heel erg hard voor jullie duimen want ik gun het jullie ook zo. Vind het wel erg leuk dat dit kindje is verwekt op de nieuwe boot van mijn mannetje. De zee doet dus wonderen.

Maartje: ik hoop dat voor jou deze poging toch gelukt is en Linda jij in juli weer. Hier de glitters voor jullie allemaal.

Liefs Debby

Hoi Debby, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
Ik heb een aantal glitters gevangen.
Ik had van weer eens een dipdag. Nog niet gehad, maar vandaag behoorlijk. Zat er niet lekker van in mijn vel. Een collega is nu 8 weken zwanger van haar tweede. Ik gun het haar van harte, maar diep in mijn hart doet het toch weer pijn.
En nog een ding. De dag dat ik de operatie gehad heb, blijkt dat er een verpleegster mij verzorgt heeft die MRSA-positief was. Dus nu ben ik ook verdacht. En moet ik me daar maandag ook voor laten testen. BaalBaal
@Maartje: Volgens mij zijn we nog met z'n tweeen over nu. Hopelijk ik volgende maand nog alleen. Wanneer mag je testen, want je zit nu toch in de wachtweken. Succes.
Groetjes Linda

Hoi Linda

Wat balen zeg van die MRSA!. Je werkt toch zelf ook in het zh, waarom dan maandag pas testen?

En die dipdagen herken ik wel. Tuurlijk gun je iedereen een zwangerschap, maar
jezelf ook. Een kennis van mij loopt op alle dag van de derde en die zit maar te
klagen en daar kan ik echt niet tegen.
Ik mag maandag testen, maar dat ga ik echt niet halen hoor.
Ik hoop dat ik snel ongesteld word, want dan kunnen we weer verder.

Debby bedankt voor de glitters. Ik hoop dat ze werken!

Groetjes Maartje

Hoi Maartje, ik wer k in een verzorgingshuis met oudere mensen. Heb vandaag maar even geinformeerd hoe het zat maar de kans is klein, maar wel aanwezig dat ik het heb.
Waarom denk je dat je ongi gaat worden, voelt het niet goed dan.
Even goed blijf ik nog even duimen.
Groetjes Linda

Hoi hoi

Wil even zeggen dat wij ouders geworden zijn van een zoon genaamd DAAN!DAAN is geboren op 19 Mei na een perfecte bevalling.
En dat met de 3e IUI.Ik was bij de 1e IUI ook zwanger maar dat is een miskraam geworden!
Wil even zeggen dat het dus wel kan met IUI.Zwanger worden!!!
Ik schreef een jaar geleden ook mee op dit forum en ik dacht dat ik nooit zwanger zou kunnen worden, nou wel dus!!

Dus houd moed!!!Het kan echt!

Groetjes van Trieske en Daan

Hoi Linda

Het voelt inderdaad niet goed. Zodra de werking van de pregnyl uitgewerkt raakt ga ik me steeds beter voelen. Ik heb nu onwijs zere borsten en dat heb ik altijd als ik ongesteld word.
Tuurlijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit, maar mijn gevoel zegt nee.

Ik was ervan uitgegaan dat je in het ziekenhuis werkte, dus daarom vond ik het raar dat je niet gelijk
getest werd, maar het is natuurlijk logisch dat ze de kweekstokjes in een verzorgingshuis niet op voorraad hebben.

Groetjes Maartje

Hoi Trieske, van harte gefeliciteerd met je zoon. Ja ik weet dat het met IUI ook moet lukken. Alleen af en toe zakt me de moed in de schoenen. En denk ik IUI is niet voor mij bestemd.
Maar ik ga er in juli weer proberen met frisse moed te starten na een kijkoperatie met poging nummer 4.
@maartje: weet jij hoe lang het duurt voor je een uitslag van die MRSA-test krijgt. Ik hoop dat dit niet te lang duurt.
Ik blijf toch duimen. Net wat je zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan