start IUI

Hey Linda,

Gezellig dat je komt meeschrijven, al is de reden natuurlijk minder leuk!
Even een antwoord op je vraag, bij mij begint een paar dagen voor mijn eisprong al dat rekbare slijm hoor, maaj je niet onegerust het is (volgens mij)normaal.Ik denk idd dat je je eisprong nog niet hebt gehad, volgens mij wil het zeggen dat je vanaf nu rond/in je vruchtbare periode zit.

Ging jij deze maand nou ook voor je eerste iui(sorry, heb het niet goed teruggelezen)
Spannend he??
Ik heb gisteren de pregnylspuit gezet, en morgen om 10.15 de iui.Vind het spannend, zie er niet tegenop maar vind het gewoon spannend,hihi!!!!

liefs Anies

Sorry Linda, ik zie dat je vrijdag je iui hebt!!!!
Dus jij spuit ook menopur en daarna pregnyl, ikke ook!!!haha!Hoe bevalt het je??Heb in de spuitdagen wel wat last van hoofdpijn, maar verder is het prima te doen!
Alleen van de pregnyl had ik vorige maand wel last, echt mega chagerijnig, zere borsten, misselijk en heel erg huilerig!!!Was wat minder gezellig, lag een week lang elke avond om 21.00 ofzo al op bed, zoooo moe!!!!

Zo zie je maar wat hormonen met je doen!!!!

ps, hoe groot is jouw eitje dan ong als je iui hebt???

kusss anies

Hallo meiden, ik ben vanmorgen in het zkh. geweest. In elk geval heb ik mijn eisprong nog niet gehad. We werden wel voor een dilemma gestelt. Er waren 2 grote eitjes van 20 mm en een kleiner eitje wat waarschijnlijk net te klein is om te springen van 14 mm. Nu mochten we kiezen of toch IUI of deze maand overslaan. Wij hebben toch gekozen om door te gaan.
Ik heb een ovulatietest moeten doen als deze negatief is dan vrijdag IUI en vanavond pregnyl. Bij positieve test morgen IUI zonder pregnyl. Het wordt de eerste. Vrijdag om 9.30 uur is de eerste IUI en ja ik mag ook nog 15 min. blijven.
Ik weet ook welke gyn ik krijg en daar ben ik minder happy mee. Het is er echt eentje die tegen je praat maar ondertussen naar je borsten kijkt. Zo vervelend. Lijkt soms net of hij dwars door je heen kijkt. Ik mag tussen 20.00 en 22.00 uur de pregnyl spuiten.
En dan komen dadelijk die wachtweken, daar slepen we ons met zijn allen wel door heen hoop ik.

Groetjes Linda

vandaag mn fm gehad en heb nu op dag 12 een eitje van 15 mm baarmoederslijmvlies was 6 mm

verwachting is zondag IUI nummer 3 en dan als die ook niet lukt 19 februari intake IVF

hoe is het met de dames op de wachtbank?????

na zondag kom k jullie weer gezelschap houden

liefs suus

Hey meiden,

Ik zit nu officiaal ook op de wachtbank!!!
Heb net mijn eerste iui gehad, viel heel erg mee, voelde er niks van!Ze vond dat ik me goed kon ontspannen, snap er niks van was net een stresskippie,hihi!!!

Vorige keer toen mijn vriend zijn zaad was onderzocht was het super, hij mocht donor worden.Nu was het minder,hij is 2 weken geleden ziek geweest, hoop maar dat het daar aan lag.Bij ons is de grens 1 miljoen, en we zaten rond die 1 miljoen.

Had het echt eigenlijk beter verwacht omdat het de vorige keer zooo super was!
Nou ja, je hebt er maar eentje nodig, toch????

liefs anies

Hoi mamavanjesse,
Fijn dat IUI is meegevallen. Hopelijk zwemt er zeker eentje er recht op af.
Nou voor jou zijn de ww begonnen, hopelijk minder klachten als vorige keer.
Het wordt stiekum druk op het wachtbankje
Ik heb gisteravond de pregnyl gezet en morgen 9.30 het IUI. Dus morgen kom ik jullie gezelschap brengen op het bankje.

Groetjes Linda

hai meiden

mamavanjesse fijn dat het is meegevallen en idd het kan zijn dat de zaadjes nu wat minder goed was omdat ie ziek is geweest

en idd het wordt druk op t wachtbankje zometeen nog even ovutest doen

liefs suus

Hallo meiden, ik zit nu ook officieel op de wachtbank.
De IUI viel mee, maar omdat ik een beetje een gekantelde baarmoeder heb,moest hij even een pincet gebruiken zodat het slangetje in de baarmoeder terecht kon komen. Maar verder ging het goed.
Er waren meer dan 2 miljoen zaadcellen, waarvan meer dan 50% goed beweeglijk was. Nou als ze dan maar goed naar de eicel bewegen. hihi.
Verder een beetje last van buikkrampen gehad, maar dat is nu ook weg.

Suusjuh: jij krijgt zondag de IUI. Succes en dan kom je er maar gezellig bijzitten op ons bankje.

Iedereen succes in de ww. Hopelijk zonder bijwerkingen van de Pregnyl.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan