Start met IVF , zijn er nog vrouwen die hiermee gaan starten ?

Hallo dames

ik heb in februari m'n 3 de ivf poging gehad en helaas niet zwanger, grote teleurstelling uitbehandeld...we hebben ons erbjj neergelegd dat we kinderloos zullen blijven... Wat best moeilijk was...

tot onze grote verbazing heb ik vorige week een test gedaan en ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger spontaan zwanger geraakt!!!

 
Hey Karlijn! Spannend dinsdag!

ik ga voor je duimen..

Hallo gebruiker...wat ontzettend fijn dat je spontaan zwanger geworden bent mijn eerste dochter was ook bij mij spontaan :)

Hoi Nilim

Succes met alles!! Stay positive!!

Liefs
 
ja mijn eerste was ook spontaan.. het kan dus wel.. 

Nilim   succes met alles het is allemaal een lange weg met alle onderzoeken enzo erbij.
 
Joehoe we hebben stiekem vanmorgen al getest en ia positief.. ik ben zo mega blij.

We gaan het morgen aan iedereen vertellen!! Zo moeilijk al om vandaag me mond te houden!

Ik wens jullie allemaal mega veel succes en geduld toe.. het komt goed dames blijf erin geloven!
 
Ahhh Karlijn supper!!!

Gefeliciteerd meissie als ik over 10 dagen mag aansluiten kunnen we samen naar het uitgerekend groepje hihi

Xxx
 
ja annemarie,

als je zover bent hoor ik het graag natuurlijk.. ik hoop het echt voor jullie allemaal... leef op een wolk sinds maandag! slaap slecht omdat ik opgewonden ben van het nieuws. ik zit nu in het groepje uitgerekend in maart (officieel volgens mij berekeneningen 01-04-2017) ja erg grappig
 
Hoi Karlijn.

ik heb sinds gisterenavond heeeeeel licht bruin achtig vloed bij het afvegen. Vandaag ook een beetje...

Snap er geen snars van dit is precies een week na de iui...

Ook was de kruidvat early test positief binnen een minuut dat maakt me nog meer aan het twijfelen ...

Ik heb maar tegen mezelf gezegd dat ik nu niet meer test tot zondag (is lastig) en dan met diezelfde test als dit plusje donkerder is kan ik voorzichtig blij worden...

Superfijn dat je op zo'n heerlijke wolk zit
 
Terug
Bovenaan