Start met IVF , zijn er nog vrouwen die hiermee gaan starten ?

Hoi jill90

Vervelend dat het nog niet gelukt is. En vervelend van he buik... hopen dat er snel meer bekend is.



Ik heb nu anderhalve week geleden een terugplaatsing gehad .. mag zondag testen maar is mijn man hele dag werken..  en heb eigenlijk al gevoel zwanger te zijn. Zaterdah overhuizen dus ook niet echt een goeie dag te testen.. dus word het maandag. SPANNEND
 
neg, een uur later ben ik ongesteld geworden. vrijdag weer een echo en dan kunnen we weer een terugplaatsing inplannen als alles weer goed is.

gebruiker195977

donderdag eerste terugplaatsing?
 
niemand meer die gaat reageren?

ik heb dinsdag weer terugplaatsing de 4e.. hopelijk dit keer wel anders ga ik een maand ff rust nemen..
 
Hey! Sorry ik had me even terug getrokken...

Vanochtend eindelijk weer een iui gehad. 3 maanden lang groeide er geen eitje en nu gelukkig wel!

Nu 2 weken lang wachten...ik hoop dat jou terugplaatsing positief gaat zijn!!!

Liefs Annemarie
 
hoi annemarie,

leuk dat je er weer bent, nou ik hoop voor je dat dit ook gaat lukken, balen van die 3 maanden.

ik mag dinsdag weer testen dus is weer spannend, vanmorgen alweer boven de pot gehangen. bah bah
 
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht op ouders van nu.

Heb 2 weken geleden een lucrin injectie gehad, heb donderdag 4 augustus een echo en mag daarna starten met de hormonen. Vandaag wel bloedverlies gehad maar lees overal dat het normaal is (wat ik intens hoop) ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen!

Wens jullie allemaal veel succes!
 
Terug
Bovenaan