Starten kinderwens

<p>Hoi allemaal,<br /><br />Ik ben benieuwd of er meerdere dames zijn die deze maand stoppen met anticonceptie en proberen zwanger te worden. Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden en ervaringen te delen?</p><p>Groetjes!</p>

Hoi, 
Yay wat leuk en spannend! Ik ben dus ook net gestopt. Sindsdien houd mijn lichaam me vreselijk in de maling althans het lijkt me niet logisch om binnen een week al zwanger te zijn geworden... Wij wilden eigenlijk vanaf 2019 echt beginnen en deze maand nog met condoom, maar dat was er afgelopen week nog niet van gekomen... Donderdag had ik ineens bruine afscheiding met mini beetje bloed. Ook doen mijn borsten zeer... Ik ga er met mijn verstand maar vanuit dat het gewoon komt door het stoppen, maar toch door die sympthonen blijf ik stiekum het gevoel houden dat ik ook zwanger zou kunnen zijn.
Heb jij al veranderingen gemerkt na het stoppen van anti conceptie?

Jaaa hier ook. Vorige maand gestopt met de pil. Nu snotverkouden, rommelende darmen, hoofdpijn, keelpijn. Griepje of ontpillen. Heb volgens de kalender 3 dec mijn eisprong gehad dus ben erg benieuwd :) 

Hier ook!
Vorige maand mijn spiraaltje laten verwijderen, 1 maand eerder dan gepland om mijn lijf een beetje tijd te geven om te acclimatiseren. Kinderwens groeide eigenlijk de laatste maanden al wel maar sinds dat ding er uit is ben ik 1 grote wandelende zwangerschapswens. Ook mijn lijf houd me voor de gek. Gister eerste negatieve test en toen werd k s avonds ineens ongesteld na 4 dagen (had dat niet wat eerder gekund...???!!)
Mag ik vragen hoe jullie situatie is? leeftijd, al lang samen, getrouwd of niet? Gewoon nieuwsgierig :)

Moet volgende week ongesteld worden :/. Maar tuurlijk. Ik ben 21 :) 2 jaar samen en bijna 1 jaar samenwonend. Niet getrouwd hihi

Haha leuk om te lezen! 
Ik ben 25 en alweer 5 jaar getrouwd. Bij mij was de wens er al vrij snel maar mijn man moest nog overstag haha. Gelukkig is hij zo ver des te leuker om er samen over na te denken:)

Wat spannend! Ik schrijf ook graag mee.
Ik ben 26. Ben 2 jaar samen met mijn vriend  en woon 1 jaar samen.
Vorige week zondag mijn laatste pil geslikt . Ben benieuwd naar mijn cyclus!
Ik de wens bij jullie partners net zo groot als bij jullie? Ik merk zelf dat mijn vriend er heel relaxed in staat en ik wel last heb van rammelende eierstokken.
Daar komt ook bij dat ik per februari begin met mijn nieuwe baan. Zat nog even te twijfelen de pil wat langer door te slikken, maar het is ook niet te plannen.

Hoi allemaal!
Ik ben eind november gestopt en zijn nu dus de eerste ronde in. Volgens de 28 dagen cyclus zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben maar ja geen idee of dat zo is natuurlijk! Ben 12 jaar aan de pil geweest dus ik ben erg benieuwd naar de eerste ongesteldheid. Hopelijk duurt het niet te lang (of is het al raak!).
De afgelopen 2 weken bijna elke dag last van hoofdpijn en steken onderin mijn buik. Ook sneller misselijk/duizelig dan normaal. Het is allemaal zo spannend...
Ik ben 28 en mijn vriend 25. We zijn nu bijna 3 jaar samen.

Terug
Bovenaan